Nytt Dave Gahan & Soulsavers album ‘Angels & Ghosts’ ute 23. Oktober

Ny singel “All of This and Nothing” ute i dag. Bandet spiller seks intimkonserter i USA og Europa.

Multi-platinum og Grammy vinnende artist Dave Gahan, med musikalsk partner Soulsavers, slipper sitt nye album 23. oktober. ’Angels & Ghosts’ er samarbeidets andre album, og følger opp deres kritikerroste album fra 2012, ’The Light the Dead See’. Albumet blir sluppet digitalt, så vel som fysisk CD og vinyl via Columbia Records. Det ytterst fengslende albumet inneholder ni låter, alt skrevet av Dave Gahan & Soulsavers.

Albumet lanseres i dag med en online premiere av den lunefulle og filmatiske sangen ”All of This and Nothing”, på VEVO. Sangen kan streames her http://smarturl.it/allofthisandnothing

En evolusjon fra deres første album, ‘Angels & Ghosts’ er det kommende albumet et sterkere og mer hardtslående arbeid. Lytterne kan forvente å bli geleidet gjennom et lydbilde bestående av mørke, grublende lyder, elementer inspirert av gospel og blues, og en sterk skjønnhet som har blitt signaturen til Dave Gahan & Soulsavers. Dave Gahan har en sterk, emosjonell stemme som aldri har hørtes bedre ut, og driver albumet framover i landskap av omhyggelig utformet instrumentalt arbeid.

Det transatlantiske samarbeidet startet med at Dave Gahan og Soulsavers Rich Machin utvekslet demoer og ideer fra deres respektive studioer på Manhattan og England. Etter dette spilte de inn albumet med ekstra musikere i studio rundt om i verden, inkludert klassiske steder som Sunset Sound i Los Angeles og Electric Lady i New York. Sluttresultatet er et pulserende album som beviser at Machin og Gahan er en perfekt kombo.

For å virkelig vise den mektige kvaliteten av albumet, spiller Dave Gahan & Soulsavers seks spesialkonserter på intime lokaler rundt om i USA og Europa. De starter 19. oktober med deres første konsert i Los Angeles, hvor Dave Gahan & Soulsavers kommer til å spille som et ti-mannsband, og drar videre til New York, London, Berlin, Paris og Milano. Billetter til alle konsertene blir lagt ut for salg 18. september og utvalgte konserter blir kringkastet for fans over hele verden. Komplett liste med datoer og konsertsteder under.

Besøk www.davegahan.com for mer info om det kommende albumet og konsertene.

Dave Gahan & Soulsavers performance dates:

October 19thLos Angeles, CAThe Theatre at Ace Hotel

October 22ndNew York, NYTown Hall

October 26thLondon, UKShepherds Bush Empire

October 30thBerlin, DETempodrom

November 2ndParis, FRLa Cigale

November 4thMilan, ITFabrique

‘Angels & Ghosts’ track listing:

1. Shine
  2. You Owe Me
  3. Tempted
  4. All of This and Nothing
  5. One Thing
  6. Don’t Cry
  7. Lately
  8. The Last Time
  9. My Sun

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!