Nyhetsbrev fra Universal Music

God fredag.

Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music.

Ruben med debut EP!

JP Cooper slipper i dag «Sing It With Me ft. Astrid S»

Legendariske Little Steven And The Disciples Of Soul er tilbake med nytt album

Første smakebit fra "Rocketman: Music From The Motion Picture" soundtrack ute nå

Jonas Benyoub slipper låten GUANTANAMERA i dag

Broiler slipper «Good Idea» feat Bekuh Boom i dag

Ny låt fra Snow Boyz - «1%» slippes i dag

Ezzari med ny singel "Wifey"!

Popstjernen Shawn Mendes slipper i dag sin nye låt “If I Can’t Have You”. Mendes fullførte nylig en Europa-turne, med utsolgt konsert i Oslo Spektrum. Med singelen slippes en musikkvideo, se den her.

Lewis Capaldi er i dag ute med låten “Hold Me While You Wait”. Capaldi har oppnådd global suksess med låten “Someone You Loved”, turnert med Bastille på deres Europa-turné og spiller både på Bergenfest og Over Oslo til sommeren.

Veronica Maggio slipper ny sang “Tillfälligheter”! Låten blir å finne på første del av hennes kommende album, som slippes i juni.

Sabrina Carpenter er klar med sin nye låt “Exhale”, som blir å finne på hennes kommende album. Samtidig er hun aktuell med Alan Walker-låten “On My Way”.

NOTD ft. HRVYI Miss Myself" - etter suksessen med “I Wanna Know” (ft. Bea Miller) og samarbeid med Felix Jaehn på "So Close" (ft. Georgia Ku and Captain Cuts) har NOTD teamet opp med UK pop-sensasjonen HRVY på sin nyeste singel “I Miss Myself". NOTD er Tobias Danielsson og Samuel Brandt.

Logic har fått med seg raplegenden Eminem på sin nye singel «Homicide». Låten blir å finne på Logics kommende album «Confessions Of A Dangerous Mind». Logic slapp nylig sin debutroman «Supermarket» som gikk til topps på New York Times Paperback Fiction Best-Seller List. Han ble dermed den første rapperen som har toppet en av NY Times-boklister med en roman.

Lukas Nelson & Promise Of The RealBad Case”. Mannen bak Bradley Coopers låter i «A Star Is Born» og sønn av selveste Willie Nelson slapp låten «Bad Case» 1. mai og annonserte albumet «Turn Off The News (Build A Garden)” (14. Juni) samtidig. Albumet inneholder bidrag fra Kesha, Margo Price, Sheryl Crow, Shooter Jennings, Lucius, Willie Nelson og Neil Young.

Den grammy-nominerte multiplatinum islandske kvintetten Of Monsters and Men er tilbake med den etterlengtede nye singelen "Alligator".

Tini22” ft. Greeicy - Ny låt fra argentinske Tini (Martina Stoessel), som første ble kjent gjennom Disney Channel serien «Violetta». Med seg har hun den colombianske sangeren og skuespilleren Greeicy. Manchester City-profilen Sergio Agüero er med i musikkvideoen, som slippes samtidig med låten.

God helg!

Nyhetsbrev fra Universal Music10.5.2019 10:56:24 CESTPressemelding

Brandon Jenner ute med ny låt! “TOUGH LOVE” FROM AVICII’s ALBUM TIM OUT NOW MUSIKKEN FRA ALADDIN – MED ZAYN, WILL SMITH OG DJ KHALED Kevin Boine teamer opp med Martine Lunde på ny single Ny sommerhit fra Freddy Kalas Mowatt er klar med sin første singel «Figaro», med en tilhørende musikkvideo i forrykende Mowatt-stil. Britiske James Bay slapp i dag ER’en “Oh My Messy Mind”, som inneholder den nye singelen “Bad” og “Peer Pressure” med Julia Michaels. Bay fikk sitt store gjennombrudd med albumet “Chaos And The Calm”, som inneholdt hitlåter som “Let it Go” og “Hold Back The River”. Den produktive rapperen Logic slapp I dag albumet “Confessions Of A Dangerous Mind”. Albumet inneholder blant annet “Homicide” ft. Eminem, som for øyeblikket er den 5. mest streamede låten I verden på Spotify. R&B-sangeren Jhene Aiko slapp låta “Triggered (Freestyle)” på onsdag. Tilhørende video ble også sluppet samme dag, se den HER. Elvis Costello & The Imposters slipper digital versjon av deres EP “Purse”. E

Mowatt slipper låten "Figaro"10.5.2019 10:50:51 CESTPressemelding