Nyhetsbrev fra Universal Music

God fredag!

Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music.

Nytt album fra Secret Garden

Jonas Brothers gjør et storslått comeback!

Larsiveli slipper EP og spiller på by:Larm

Hitmaskinen Benny Blanco slår seg sammen med stjernene Selena Gomez, J Balvin og Tainy! Sammen er de nå ute med den nye låten "I Can’t Get Enough". Albumet Friends Keep Secrets inkluderer hiten “Eastside”, og har sanket inn over 18 millioner streams i Norge!

DJ- og produsentduo SEEB har den siste tiden vært aktuell med "Grip", sammen med UK-bandet Bastille. I dag slippes en alternativ versjon: samme låt, men med et nytt, nydelig og roligere preg – perfekt for morgenkaffen eller en hver avslappede stund.

Vidar Villa og bandet hans tar et steg videre musikalsk, noe man hører tydelig på den nye singelen "Hitparade" som er ute i dag. Låten beskriver følelsen av å trives med det man gjør og de man er sammen med, men samtidig erkjenne at det kanskje ikke vil vare for evig.

Kongen av trap, 2 Chainz, er klar med sitt splitter nye album Rap Or Go To The League! 2 Chainz har samarbeidet med en av de mest kjente idrettsutøvere i verden, nemlig Lebron James. Albumet inneholder masse godbiter og bidrag fra blant andre Kendrick Lamar, Ariana Grande, Chance The Rapper og Travis Scott!

Lemaitre slipper i dag sin nye EP Fast Lovers, som inneholder tittelsporet, hiten "Rocket Girl", "Big", "Little Things" og to nye låter!

EHI er ute med en akustisk versjon av "Faller", som er et samarbeid med den svenske RnB/Soul & pop-vokalisten Blen. Orginalversjon kom i starten av januar, og har blitt tatt godt imot av publikum og radio.

Noah Kahan følger opp hiten "Hurt Somebody" med sin nye låt "Mess". I november stod han på scenen på Ingensteds, og til våren er han klar for turné i Europa med Dean Lewis.

Havsun lager melodisk og moderne popmusikk, som ofte kombinerer fremtredende elektroniske basslinjer og organiske instrumenter og lyder. "Control" ble sluppet 2. november 2018 og nå er det klart for remixer fra Nick Talos og Jimmy Clash.

Bea Miller ble kjent med vokalen på NOTDs "I Wanna Know" i fjor. Nå er hun ute med sin egen låt "it’s not u it’s me" hvor hun har fått med seg 6LACK.

Countryartisten Thomas Rhett er ute med den nye låten "Look What God Gave Her". Lørdag 2. mars fremfører han låten på Saturday Night Live. Nylig opptrådte han på 50-års markeringen av Sesame Street hvor familien også var med.

Aktuelle konserter:

03.mars - Nicki Minaj + Juice Wrld i Oslo Spektrum

05.mars - Jack & Jack på Vulkan Arena

07.mars - Maggie Rogers på Vulkan Arena

Nyhetsbrev fra Universal Music22.3.2019 15:17:17 CETPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music: https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-ute-med-ny-singel-kurt-cobain?publisherId=6987388&releaseId=17862356 Veronica Maggio ute med sin nye singel! Carlisle slipper sin debutsingel eMMa er HAPPY for å slippe en ny låt! Legenden Carlos Santana slipper i dag "Los Invisibles"! Med seg på låten har han spanske Buika på vokal, og Rick Rubin som produsent. Santana er en av de mest innflytelsesrike artistene fra Latin America noensinne, mens Rubin er kjent som grunnlegger av Def Jam, produsent for Johnny Cash’ comeback (American) og utallige andre artister/band på sin American-label. Den produktive Maryland-rapperen Logic slipper i dag låten “Confessions Of a Dangerous Mind”. Logic skal også slippe debutromanen Supermarket neste uke. Rapperen fikk sitt store internasjonale gjennombrudd “1-800-273-8255" i 2017, som har blitt streamet over én milliard ganger på verdensbasis. Dean Lewis slipper i dag sitt nye album A Place We

Carlisle ute med debutsingel!22.3.2019 12:00:28 CETPressemelding

Mens de fleste barn på hans alder var opptatt med sport, spill og andre aktiviteter, tilbrakte Carlisle hans yngre år på å lytte til musikk, da spesielt de store legendene. For det meste var han oppslukt i musikkens verden innenfor soul, funk, pop og R&B, sjangre som nå er til stor inspirasjon for han mens han lager egen musikk. «For meg er det viktig at musikk skal handle om følelser», sier Carlisle om hans planer for sine egne kommende låter. Sang og musikk har vært Carlisles hobby over lang tid, men han har aldri turt å ta sjansen på å gjøre det om til noe mer enn bare en hobby. Heldigvis for musikk-elskere der ute gjorde han nettopp det, gjennom norske Idol i 2018 hvor han kom på tredje plass. Nå jobber han med å finne sitt eget sound, skrive flere sanger som betyr noe for ham og skape et navn for seg selv i bransjen. - High Note handler om å være nyforelsket og de følelsene man har tidlig i forelskelsen. Når man ikke helt vet hvor man har hverandre og ting føles litt usikkert og u

Veronica Maggio ute med ny singel Kurt Cobain!22.3.2019 11:38:54 CETPressemelding

I dag er Veronica Maggio endelig ute med nye singelen Kurt Cobain, som er skrevet sammen med Jocke Berg (Kent) og Simon Hassle. Det er den første singelen fra det kommende albumet som kommer delt opp – den første halvdelen før sommeren, og hele albumet til høsten. Hun har siden hennes debut i 2006 blitt rost opp i skyene av journalister og fans, har vunnet alle priser som går ann å vinne og oppnådd utrolig kommersiell suksess med sine fem kritikerroste album. Maggio er uten tvil en av Sveriges absolutt største artister og det er ingen hemmelighet at hun er en dronning på scenen. - ”Kurt Cobain” består av lika delar kärlekssynth, ett bråk istockholmsnatten och att välja bort mörker. Det en sån där låt som jag ofta önskar att jag hade lättare för att skriva. Som känns ljus utan att den blir för hurtig. Jag, Simon och Jocke skrev den första gången vi träffades alla tre i studion. Jag hade ju redan skrivit några dagar med Jocke på en annan låt och visste att han är precis så bra som man ho

eMMa er HAPPY for å slippe en ny låt!22.3.2019 09:00:00 CETPressemelding

Hør Happy https://emma.lnk.to/Happy HER Gla’jenta eMMa er tilbake med en ny sang som det er umulig å ikke synge med på. «Happy» er en sang som bruser over av glede man kjenner i hele kroppen, og handler om alt som gjør deg glad. Bursdagsfeiring, sommerfugler i magen og sommer hele året. eMMa er 10 år gammel og elsker å opptre og underholde. eMMa er ei kreativ jente med masse energi, som elsker å leke med slim, tegne, danse og spille inn Tik Toks. I eMMas univers er det mye glede og latter. eMMas forrige låt «Fått deg på hjernen» fikk et stort publikum av unge jenter og gutter, både i Norge og også i resten av Europa. At refrenget i «HAPPY» er på engelsk, er dermed en liten gave til alle eMMas fans: Jeg snakker ofte engelsk på Tik Tok, og det fine med at man kan snakke engelsk er at man kan få venner fra mange andre land som kan forstå hverandre! Jeg håper at mange blir glade av å høre på «Happy», for det er det som er meningen. - eMMa eMMa er opptatt av at alle barn skal være snille og