Nyhetsbrev fra Universal Music

Fin fredag!

Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music.

Astrid S: Ny singel!

Sir Peter Jackson med ny The Beatles-film

Metallica - Helping Hands...Live & Acoustic at The Masonic

Billie Eilish - klar med ny låt og debutalbum!

Jonas Benyoub - "Lucky Luke"

Sam Smith og Normani følger opp smashen “Dancing With a Stranger” med en ny musikkvideo! Se videoen her.

Snow Boyz gjorde en akustisk versjon av "Himmelen og mere" hos Christine Dancke på P3. Nå er den versjonen ute og i dag kan de oppleves live på Parkteateret.

Det unge danske stjerneskuddet Chris Burton er i dag klar med sin nye singel “Love Letters”. Hør låten her.

Lemaitre er i dag ute med sin splitter nye singel, “Fast Lovers”. Hør låten her.

Olivia O’Brien, best kjent fra hennes samarbeid med gnash på hitlåten “i hate u, i love u” er nå ute med låten “Love Myself”.

Ian Brown er i dag ute med det nye albumet Ripples. Dette er første nye solomateriale på ni år fra Stone Roses-legenden.

Den en puertoricanske hitmakeren Luis Fonsi er ute med sitt nye album Vida. Blant dem som bidrar på albumet finner vi Daddy Yankee, Justin Bieber, Demi Lovato og Stefflon Don.

Kommende konserter:

4. februar - Jay Rock på Rockefeller.

7. februar - LANY på Vulkan Arena

15. februar - Bastille på Sentrum Scene

15. februar - Lewis Capaldi på Sentrum Scene

Ny musikk fra Taylor Swift, Snow Boyz, Isac Elliot m.fl.16.8.2019 11:00:49 CESTPressemelding