Nyhetsbrev fra Universal Music

God fredag!

Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music:

Imagine Dragons med nytt album

Sandro Cavazza slipper ny låt

OnklP slipper "Bør Jeg"

TIX ute med sin første julelåt!

Kamferdrops tar et oppgjør med svake mennesker

I dag er The Beatles sitt album The Beatles, også kjent som The White Album, ute. Albumets 30 spor er mikset av produsent Giles Martin og Sam Okell, og inneholder akustiske demoer og 50 innspillingsopptak, hvor de fleste ikke har vært utgitt tidligere. Dette er første gang albumet har blitt remikset og presentert med flere demoer og innspillingsopptak.

Jonas Blue følger opp hits som “Fast Car”, “Mama” og “Perfect Stranger” med det splitter nye albumet Blue! På albumet har han fått med seg bl.a. Jessie Reyez på låten "Wherever You Go", i tillegg til Liam Payne og JP Cooper.

Superstjernen Ariana Grande tar ingen pauser og slapp nylig en overraskelseslåt om hennes tidligere forhold. Sjekk ut "thank u, next".

Cheryl gjør et stort comeback etter fire år, og har nå sluppet singelen “Love Made Me Do It”. Cheryl gjorde stor suksess i gruppen Girls Aloud og som soloartist, best kjent for hiten “Fight For This Love”.

Den kritikerroste Atlantarapperen J.I.D slipper snart albumet Dicaprio 2, og er nå ute med singelen "Off Deez", hvor han har med seg ingen ringere enn J. Cole.

Sabrina Carpenter har sluppet sitt tredje album Singular – Act 1 som inneholder den nye singelen “Sue Me”!

Desiigner spilte nylig konsert på Rockefeller, og er nå ute med “Overseas” ft. Lil Pump!

Smino følger opp sitt kritikerroste debutalbum blkswn med albumet Noir. Albumet inneholder låtene “Coupe Se’Yern” og “L.M.F.”.

Jordan Hollywood er det nyeste tilskuddet på labelet til stjernene Migos, Lil Yachty og Lil Baby. Nå er han ute med sin første EP Finally.

Kommende konserter:

5 Seconds Of Summer spiller for et utsolgt Sentrum Scene i kveld, 9. november.

Seinabo Sey spiller i Oslo Konserthus i morgen, lørdag 10. november.

Lemaitre spiller på Sentrum Scene i morgen, lørdag 10. november.

Anastacia spiller utsolgt konsert på Sentrum Scene søndag 11. november.

Hozier spiller på Sentrum Scene søndag 25. november.

Grace Carter spiller konsert på Café Mono tirsdag 27. november.

Nyhetsbrev fra Universal Music15.3.2019 13:49:34 CETPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music: The Rolling Stones offentliggjør Honk! CLMD teamer opp med Madcon! Lil Halima regisserer egen musikkvideo Ny låt fra Elly Ekko Klassiske favoritter til Pipfest 2019 Emeli Sandé er klar med låten "Sparrow". Det er syv år siden hun slapp debutalbumet som inkluderte "Next To Me", “Read All About It Part. III” og flere godbiter. Sommeren 2019 slipper hun nytt album! HRVY er ute med sin nye låt "I Told You So" i dag, som allerede er listet på mp3 i Norge. For ikke lenge siden var han i Oslo på besøk, og gjorde en minikonsert – og vi håper at han snart kommer tilbake igjen. TDEs kredible rapper Schoolboy Q er ute med singelen "Numb Numb Juice", som blir å finne på hans kommende og høyt ettertraktede album! Daddy Yankee har slått seg sammen med Snow og sammen har de sluppet låten "Con Calma". Musikkvideoen er allerede sett over 350 millioner ganger, og er den mest sette video to uker på rad på Youtube. Se den her! Nashville-baserte Laur

CLMD teamer opp med Madcon!15.3.2019 13:02:00 CETPressemelding

CLMD har teamet opp med Madcon for å levere den kommende sommerens anthem "Anything". Etter suksessen med hitlåten "Trouble", leverer nå norske artist og produsent CLMD (aka Martin Danielle) hans splitter nye låt “Anything”, sammen med talentene i den populære duoen Madcon. Sammensmeltingen av CLMD’s melodiske pop-dance stil og den lett gjenkjennelige vokalen til den norske duoen resulterer i “Anything” – en upbeat, partystarter av en låt hvor alt ligger til rette for å dominere radiospillinger globalt gjennom den kommende sommeren. Den høyt anerkjente produsenten har den siste tiden jobbet som mentor i TV2 programmet The Voice, har smakt på internasjonal suksess over hele kloden mens han turnerte med Swedish House Mafia legenden Steve Angello på hans «SIZE Matters» USA-turne og har hatt mange radiorotasjoner globalt, blant annet på radiostasjoner som BBC Radio One, Sirius XM, Kiss FM and Capital FM. Han blir kalt “Norways Finest” av den legendariske DJ- og kringkasteren, Pete Tong og