Nyhetsbrev fra Universal Music

Under finner du ukens nyhetsbrev fra Universal Music!

Post Malone og Swae Lee med filmmusikk

Major Lazer har teamet opp med Tove Lo

Lemaitre slipper to Spotify Singles

Post Malone og Swae Lee med filmmusikk

Travelle ute med tredje singel fra kommende EP

Ezzari ute med ny låt

Hvem faen er Ka2?

I går slapp The 1975 sin nye låt "It’s Not Living (If It’s Not With You)". Singelen er den tredje fra deres nye album A Brief Inquiry Into Online Relationships som slippes 30. november.

Multitalentet Tory Lanez har fått med seg Meek Mill på den nye låten "Drip Drip". Albumet Love Me Now kommer 26. oktober.

Jessie Reyez er ute med EPen Being Human In Public. I låtbuketten finner man blant annet “Saint Nobody”. Stjerna som tidligere har samarbeidet med Calvin Harris og Eminem ble nylig nominert til to priser på MTV EMAs, som går av stabelen 4. november.

Den unge lovende rapperen Lil Mosey er i dag ute med debutalbumet Northsbest, som inkluderer hiten "Noticed" og "Kamikaze".

Billie Eilish er ute med sin nydelige singel “When the Party’s Over”. Låten er produsert av hennes faste samarbeidspartner og storebror Finneas O'Connell.

Stjerneduoen Luis Fonsi og Ozuna er ute med låten "Imposible". Luis Fonsi står bak verdens mest streamede låt og video i historien med smashen "Despacito", og Ozuna er aktuell med hiten "Taki Taki" med DJ Snake, Selena Gomez og Cardi B.

Lil Yachty er i dag ute med albumet Nuthin' 2 Prove. Yachty har fått låtbidrag fra kompisene Juice WRLD, Cardi B og Offset, Lil Baby og fler.

I dag er filmmusikken til filmen Bohemian Rhapsody ute. Filmen er en feiring av Queen, deres musikk og Freddie Mercury. I hovedrollen som Mercury finner vi Rami Malek mens Gwilym Lee portreterer gitarist Brian May. Filmen følger bandets reise til stjernehimmelen gjennom deres ikoniske sanger og unike lydbilde. I forbindelse med filmen vil det også bli gitt ut coverlåter hvor inntektene går til Mercury Phoenix Trust som støtter prosjekter dedikert til kampen mot HIV/AIDS. Hør Shawn Mendes sin versjon av "Under Pressure".

Kommende konserter:

På søndag opptrer Ezzari og OnklP på årets P3-aksjon direkte fra Solsiden i Trondheim. I år går midlene til Kirkens Bymisjon og deres arbeid mot utenforskap.

Tirsdag 23. oktober slipper Within Temptation på Sentrum Scene.

Fin fredag og god helg!

Madonna offentliggjør Madame X!17.4.2019 18:30:00 CESTPressemelding

I dag offentliggjør Madonna utgivelsen av sitt 14. studioalbum, Madame X. Første låt ut er "Medellín" med den colombianske superstjernen Maluma. En tilhørende musikkvideo vil ha verdenspremiere 24. april under et globalt MTV event i London med navnet "MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere". Albumet slippes 14. juni via Live Nation, Interscope Records og Maverick. Pre-order albumet HER! Madonna’s highly-anticipated 14th studio album Madame X will be released on June 14th globally from Live Nation, Interscope Records and Maverick. The first track from the album “Medellín,” with Colombian superstar Maluma, will be Zane Lowe’s World Record today on Apple Music’s Beats 1. Madame X is now available for pre-order. Madonna will exclusively unveil the world premiere of her video and single “Medellín” with Maluma, during a globally televised MTV music event, “MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere,” on Wednesday, April 24 at 9:00 p

Nyhetsbrev fra Universal Music12.4.2019 15:11:32 CESTPressemelding