Nyhetsbrev fra Universal Music

Endelig fredag og nytt nyhetsbrev fra oss!

Under finner du ukens nyhetsbrev med de største slippene fra Universal Music:

OnklP er tilbake med Føler Meg Bedre

Ny låt fra Lemaitre

Lil Halima ute med tredje singel fra debut-EP

Kajander med personlig låt som vekker gamle følelser

6LACK er endelig ute med debutalbumet East Atlanta Love Letter. Albumet består av 13 låter og inneholder blant annet singlene «Switch» og «Nonchalant». Av artister som bidrar på albumet finner vi Future, J Cole og Khalid. I sommer gjestet han Oslo og spilte på Øyafestivalen.

Kanye West er ute med låten «I Love It» som har med hip-hop kometen Lil Pump. Låten gikk raskt til nummer 1 på Spotify. Den artige musikkvideoen som slapp samtidig, regissert av Spike Jonze, gikk umiddelbart viralt og har fått over 70 millioner visninger på YouTube på bare noen dager. Kanye gikk nylig til Twitter og teaset et nytt album, Watch The Throne 2.

Carrie Underwood er i dag klar med det nye albumet Cry Pretty, et album hun også har vært med å produsere selv. Albumet inneholder singelen «Love Wins», en ballade hun har skrevet i samarbeid med David Garcia og Brett James, og duetten «The Champion" hun har med Ludacris.

The 1975 er klare med det nye albumet A Brief Inquiry Into Online Relationships 30. november. «Sincerity is Scary» er nyeste låt ut og blir å finne på det nye albumet.

Lana Del Rey er tilbake med den nye låten «Mariners Apartment Complex». Låten er gave fra Lana til fansen. Hun er for øyeblikket i studio og jobber med nytt album, så det er bare å glede seg!

Danmark har en ny R&B-stjerne på vei! Dansk-tunisiske Elias Boussnina er klar med den splitter nye singelen «Candy». Låten er skrevet og co-produsert av ham selv.

Black Eyed Peas er endelig tilbake med den splitter nye singelen «Big Love». Den glade og up-tempo låten er produsert og co-skrevet av frontmannen Will. I. Am. Nytt album kommer 12. oktober.

Jacob Banks er nå klar med låten «Be Good To Me» med stjernen Seinabo Sey. Den populære artisten har allerede holdt to konserter i Norge. Låten blir å finne på Banks sitt kommende debutalbum, Village.

Kort tid etter slippet av Noonday Dream slipper Ben Howard tre nye låter, «Another Friday Night», «Hot Heavy Summer», og «Sister».

Mike Posner vil de fleste huske med «I Took A Pill In Ibiza». Nå er han klar med den nye singelen «Song About You».

Madonna offentliggjør Madame X!17.4.2019 18:30:00 CESTPressemelding

I dag offentliggjør Madonna utgivelsen av sitt 14. studioalbum, Madame X. Første låt ut er "Medellín" med den colombianske superstjernen Maluma. En tilhørende musikkvideo vil ha verdenspremiere 24. april under et globalt MTV event i London med navnet "MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere". Albumet slippes 14. juni via Live Nation, Interscope Records og Maverick. Pre-order albumet HER! Madonna’s highly-anticipated 14th studio album Madame X will be released on June 14th globally from Live Nation, Interscope Records and Maverick. The first track from the album “Medellín,” with Colombian superstar Maluma, will be Zane Lowe’s World Record today on Apple Music’s Beats 1. Madame X is now available for pre-order. Madonna will exclusively unveil the world premiere of her video and single “Medellín” with Maluma, during a globally televised MTV music event, “MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere,” on Wednesday, April 24 at 9:00 p

Nyhetsbrev fra Universal Music12.4.2019 15:11:32 CESTPressemelding

God fredag. Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music, med dagens releaser. Seeb slipper single med Highasakite AVICII’S "SOS" (FEAT. ALOE BLACC)” OUT TODAY Melissa Etheridge ute med nytt album Ellie Goulding er i dag ute med den nye låten "Sixteen", en låt hun har skrevet selv med hjelp fra Raye og FRED. I "Sixteen" mimrer Goulding om sin ungdomstid som en opprørsk tenåring. Til sommeren kan hun oppleves live på Jugendfest i Ålesund og Parkenfestivalen i Bodø. Jessie Reyez har slått seg sammen med 6LACK på den nye låten "Imported". Låten blir å finne på hennes debutalbum som kommer i løpet av året. Jonas Benyoub er i dag ute med den nye singelen “NAHNAH”. Låten er spilt inn i anerkjente Cruise Control Studios i Amsterdam med den urbane nederlandske produsenten Chievva, og er første låt ut fra Jonas Benyoubs kommende EP med slippdato 7. juni. K-POP fenomenet BLACKPINK er ute med EP’n Kill This Love. Musikkvideoen til tittelsporet er sett over 157 millioner ganger siden den ble sluppe