Nyhetsbrev fra Universal Music

Under finner du ukens nyhetsbrev med de største slippene fra Universal Music:

Nile Rodgers & Chick er tilbake

Lil Halima ute med ny låt

Ny singel fra Ruben

eMMa har "Fått Deg på Hjernen"

Jonas Benyoub klar med ny låt

Kan også nevne at Alessia Cara er ute med låten “Growing Pains”, som er første singel fra hennes nye album som kommer i løpet av året. Fjoråret var et suksessår for Cara som stakk av med en Grammy i kategorien “Best New Artist”.

*Troye Sivan er ute med den catchy låta “Dance To This” sammen med selveste Ariana Grande. Låten blir å finne på hans nye album Bloom som kommer 31. august.

*Mannen bak “Despacito” og “Échame La Culpa”, Luis Fonsi, er tilbake med nok en sommerlig hit, denne gangen med britiske Stefflon Don på låten “Calypso”.

*De Australske gutta i 5 Seconds Of Summer er i dag klare med sitt tredje album Youngblood. Albumet følger opp Sounds Good Feels Good (2015) og debutalbumet
5 Seconds Of Summer fra 2014. 9. november kan de oppleves live på Sentrum Scene.

*Nicki Minaj er ute med sin nye singel "Bed" feat. Ariana Grande. Dette er andre singel fra hennes kommende album Queen som slippes 10. august. Hun står på scenen i Oslo Spektrum med Future 3. mars 2019.

*Svenske Hov1 har en showcase på Blå onsdag 20. juni. Hov1 er og har vært en av Sveriges største grupper de siste par årene, spesielt etter slippet av albumet Gudarna På Västerbron i april i år hvor alle låtene fra albumet gikk inn i topp 30 på Spotify i hjemlandet.

Ha en sol og musikkfylt helg!

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».