Pink Soda RecordsPink Soda Records

Nyhetsbrev fra Pink Soda Records/Stealth Music Publishing

God Onsdag! Her er en oppdatering fra oss i Pink Soda og Stealth Music.

Leona Griffin slipper låta "This is not a love song" denne fredagen! En deilig poplåt som handler om å ikke miste seg selv i et forhold. Dette er ingen kjærlighetssang, men en låt om å sette egne følelser foran - Gratulerer med kvinnedagen! Låta er skrevet av Leona Griffin, i lag med låtskriver Ellen Aabol og produsent Henry Land.

Siste nytt om våre låtskrivere:

Vi er nå inne i siste måned i første kvartal, og her er noen av høydepunktene i 2019 så langt!

Vår enestående Tooji Keshtkar har vært med å skrive den nye hitten til den koreanske superstjernen TAEMIN med låta WANT. Mini-albumet har nådd #4 på World Albums på Billboard!

Karoline Slemmen aka KAZ har tilbrakt mye tid i statene (Atlanta og LA) de siste måneden. Hun har jobbet med svært ettertraktede produsenter og låtskrivere (Chris Henderson, Melanie Fontana, Don Coreleon m.fl.), og vi har troen på at KAZ nærmer seg et internasjonalt gjennombrudd!

Stealth Music Publishing har signert to brilliante topliners: Anne Gudrun Michaelsen aka HAWEN og Nadia Warholm, og vi er veldig glade for å ha disse med på laget!

Anne Gudrun har allerede oppnådd mye dette året, og har plassert flere låter for internasjonale og nasjonale artister:

Jonas Aden - Strangers do (After Hours)
Henry Land - US (MTG)
LAUREN - Look At Me Now (Warner Music Norway)

Leona Griffin (16) med ny musikkvideo!17.3.2019 12:06:28 CETPressemelding

Leona Griffin - Complicated musikkvideo11.2.2019 13:11:03 CETPressemelding