Nyhet: TUI lanserer Punta Cana på den Dominikanske Republikk

TUIs karibiske nyhet er tilgjengelig fra Bergen, Kristiansand, Stavanger, Torp, Trondheim og Oslo, og inkluderer noen av verdens vakreste strender, all inclusive-hoteller, gourmetrestauranter og TUIs eksklusive hotellkonsept RIU.
Punta Cana - TUI Norge - Dominikanske Republikk

- Punta Cana er den ultimate drømmedestinasjonen. Her får man hoteller i verdensklasse og fantastisk vakre strender. Du kan ikke unngå å la deg rive med av den avslappede karibiske stemningen øya er så kjent for, sier Nora Aspengren Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

17 hoteller rett ved stranden

Punta Cana har hoteller i verdensklasse og TUI tilbyr totalt 17 hoteller på øya, blant annet sine egne RIU-hoteller og TUI Sensimar. Reiselystne kan velge mellom alt fra overdådig luksus, badeland, gourmet all inclusive og swim-up rom til familiehoteller og hoteller kun for voksne. Samtlige hoteller ligger fra 0 til 400 meter fra stranden.

Golf, fiske og strandliv

Den Dominikanske Republikk tiltrekker seg golfentusiaster fra hele verden, og Punta Cana har et bredt utvalg ulike golfbaner i det som kanskje er verdens vakreste terreng.  Utfluktsmulighetene er også mange; fisking, byvandring og dykking er noe av det man kan utforske på øya.

Den republikanske republikk hadde ca 6,5 millioner besøkende i 2016 og forventer ytterligere vekst av nordiske kunder i 2017.

Aktivitetskalender for 2017: https://gallery.mailchimp.com/2e92c05fb2f94bea1d308523c/files/02e7ed43-c56b-4a0c-8b57-96eb09299716/Events_2017.pdf

Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006630

Fakta om TUIs tilbud i Punta Cana

-          Avreise i desember og januar 2017/2018

-          Avreise fra Bergen, Kristiansand, Stavanger, Torp, Trondheim og Oslo

-          Totalt 17 hoteller er tilgjengelig for norske kunder

-          Les mer om vårt tilbud her http://www.tui.no/feriereiser/den-dominikanske-republikk/punta-cana/g-000000781/#vinter-17-18

-          Inspirasjon http://www.tui.no/inspiration/punta-cana-ekte-paradis/

Punta Cana - TUI Norge - Dominikanske Republikk
Punta Cana - Strand - TUI Norge - Den Dominikanske Republikk

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge