Nyhet! Ny charterrute fra Tromsø neste sommer

22.6.2016 08:00 | Ving Norge

Når Norges største feriearrangør i morgen åpner salget av neste sommers pakkereiser er det med nyheten Mallorca i programmet.

POPULÆRT: Mallorca er sommerens mest populære reisemål hos Ving, og til neste år flyr selskapet direkte dit fra Tromsø.

– Mallorca er vårt mest etterspurte reisemål og det er mange som har ønsket seg direktefly fra Tromsø. Det er derfor veldig hyggelig å kunne tilby Mallorca som charternyhet fra byen neste sommer, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Ving. Nå håper hun på fulle fly for å kunne opprettholde ruten til den populære ferieøya.

Sommeren er høysesong for utenlandsreiser, spesielt blant barnefamilier. Det er gjerne familier med mine, dine og våre barn som tidlig ønsker å sikre seg store familierom på de mest populære familiehotellene.

Det er de mest populære reisemålene og hotellene som blir tilgjengelige fra og med torsdag 23. juni. Det gjelder blant annet Sunwing Family Resorts,Sunprime HotelsogFamily Garden.

Det er lov å ombestemme seg
Larsen-Vonstett påpeker at alle som bestiller neste års sommerferie har angrefrist helt frem til 1. november. Det betyr at du kan holde av favorittrommet allerede nå og planlegge i fred og ro frem til sen høst før du tar en endelig avgjørelse.

– De beste rommene går alltid først, enten det er snakk om store familierom, rom med havutsikt eller direkte utgang til basseng. Dersom du er ute etter noe helt spesielt lønner det seg alltid å være tidlig ute, sier Larsen-Vonstett.

Resten av programmet slippes fortløpende i løpet av sommeren.

Ving har i sommer direktefly til Kreta fra Vigra og ni av ti sommerreiser herfra er snart solgt. Ruten til Kreta blir også opprettholdt neste sommer.