Nyhet! Ny charterrute fra Molde neste sommer

22.6.2016 08:00 | Ving Norge

Når Norges største feriearrangør åpner salget av neste sommers pakkereiser i morgen er det med nyheten Rhodos i programmet.

LEKKERT: Rhodos har fått mange nye, lekre hoteller. Her fra Casa Cook, Vings nye hotellkonsept for voksne som setter pris på design og komfort.

- Rhodos har vært gjennom en stor ansiktsløftning det siste tiåret og har reisemål og hotell som passer de aller fleste. En av årets nyheter er vårt barnefrie Casa Cook, et herlig hotell med lekker og komfortabel design. Alle rom har direkte utgang til bassenget, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Ving. Hun legger til at et av selskapets mest populære familiehotell Sunwing også ligger på Rhodos, i tillegg til et stort antall andre hotell i ulike kategorier.

- Her finner moldenserne garantert et hotell som faller i smak, mener hun.

De beste rommene går først

Sommeren er høysesong for utenlandsreiser, spesielt blant barnefamilier. Det er gjerne familier med mine, dine og våre barn som tidlig ønsker å sikre seg store familierom på de mest populære familiehotellene.

Det er de mest populære reisemålene og hotellene som blir tilgjengelige fra og med torsdag 23. juni. Det gjelder blant annetSunwing Family Resorts,Sunprime Hotelsog Family Garden.

Det er lov å ombestemme seg

Larsen-Vonstett påpeker at alle som bestiller neste års sommerferie har angrefrist helt frem til 1. november. Det betyr at du kan holde av favorittrommet allerede nå og planlegge i fred og ro frem til sen høst før du tar en endelig avgjørelse.

- De beste rommene går alltid først, enten det er snakk om store familierom, rom med havutsikt eller direkte utgang til basseng. Dersom du er ute etter noe helt spesielt lønner det seg alltid å være tidlig ute, sier Larsen-Vonstett.

Resten av programmet slippes fortløpende i løpet av sommeren.

SOLRIKT: Rhodos er den greske øya med flest soldager. Her fra Anthony Quinn´s Bay.