Nyhet! Ny charterrute fra Haugesund neste sommer

Når Norges største feriearrangør i morgen åpner salget av neste sommers pakkereiser er det med nyheten Mallorca i programmet.

POPULÆRT: Mallorca er sommerens mest populære reisemål hos Ving og er nyhet fra Haugesund neste sommer.

- Mallorca er vårt mest etterspurte reisemål og det er mange som har ønsket seg direktefly fra Haugesund. Det er derfor veldig hyggelig å kunne tilby Mallorca som charternyhet fra byen neste sommer, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Ving. Nå håper hun på fulle fly for å kunne opprettholde ruten til den populære ferieøya.

Sommeren er høysesong for utenlandsreiser, spesielt blant barnefamilier. Det er gjerne familier med mine, dine og våre barn som tidlig ønsker å sikre seg store familierom på de mest populære familiehotellene.

Det er de mest populære reisemålene og hotellene som blir tilgjengelige fra og med torsdag 23. juni. Det gjelder blant annetSunwing Family Resorts,Sunprime Hotelsog Family Garden.

Det er lov å ombestemme seg

Larsen-Vonstett påpeker at alle som bestiller neste års sommerferie har angrefrist helt frem til 1. november. Det betyr at du kan holde av favorittrommet allerede nå og planlegge i fred og ro frem til sen høst før du tar en endelig avgjørelse.

- De beste rommene går alltid først, enten det er snakk om store familierom, rom med havutsikt eller direkte utgang til basseng. Dersom du er ute etter noe helt spesielt lønner det seg alltid å være tidlig ute, sier Larsen-Vonstett.

Resten av programmet slippes fortløpende i løpet av sommeren.

BARNAS FAVORITT: Alcudia er førstevalget for mange barnefamilier som ferierer på Mallorca.

Ving-gruppen med nytt rekordresultat – befester stillingen som markedsleder22.11.2017 12:44Pressemelding

Thomas Cook Northern Europe, også kalt Ving-gruppen, hvor blant annet Ving i Norge og Sverige inngår, leverer sitt beste resultat noensinne. Gruppens driftsresultat ble 1.461 millioner svenske kroner for regnskapsåret oktober 2016 – september 2017. Samtidig befester Vinggruppen sin stilling som markedsleder blant reisearrangørene, både med egne fly og med rutefly. Også morselskapet Thomas Cook Group kan vise til et forbedret resultat.