Nyhet! Ny charterrute fra Flesland neste sommer

Gode nyheter til kalde og våte bergensere - neste sommer lanserer Norges største charterarrangør direktefly fra Flesland til populære Kroatia.

POPULÆRT: Brela er et av mange reisemål langs Makarska-rivieraen som nå også blir lett tilgjengelig fra Bergen.

- Kroatia var et av sommerens mest etterspurte reisemål. Vi merket spesielt stor interesse for vårt nyåpnede familiehotell i Brac, og nå håper vi at også bergenserne vil sette pris på denne nyheten, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Ving.

Det første sommerflyet til det populære ferielandet går 20. mai 2017. Siste utreise er 14. oktober. I tillegg til Kroatia har Ving pakkereiser fra Flesland til Antalya, Kreta, Gran Canaria, Mallorca, Rhodos og Bulgaria neste sommer.

Det er de mest populære reisemålene og hotellene for neste sommer som nå er lagt ut for salg. Det gjelder blant annet Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og Family Garden.

Sommeren er høysesong for utenlandsreiser, spesielt blant barnefamilier. Det er gjerne familier med mine, dine og våre barn som tidlig ønsker å sikre seg store familierom på de mest populære familiehotellene.

Det er lov å ombestemme seg

- Alle som bestiller neste års sommerferie har angrefrist helt frem til 1. november. Det betyr at du kan holde av favorittrommet allerede nå og planlegge i fred og ro frem til sen høst før du tar en endelig avgjørelse, fortsetter Larsen-Vonstett.

- De beste rommene går alltid først, enten det er snakk om store familierom, rom med havutsikt eller direkte utgang til basseng. Dersom du er ute etter noe helt spesielt lønner det seg alltid å være tidlig ute, sier hun.

Resten av programmet slippes fortløpende.

Ving-gruppen med nytt rekordresultat – befester stillingen som markedsleder22.11.2017 12:44Pressemelding

Thomas Cook Northern Europe, også kalt Ving-gruppen, hvor blant annet Ving i Norge og Sverige inngår, leverer sitt beste resultat noensinne. Gruppens driftsresultat ble 1.461 millioner svenske kroner for regnskapsåret oktober 2016 – september 2017. Samtidig befester Vinggruppen sin stilling som markedsleder blant reisearrangørene, både med egne fly og med rutefly. Også morselskapet Thomas Cook Group kan vise til et forbedret resultat.