NYHET! Fijireiser lanserer eksklusivt Stillehavs-cruise med M/S Paul Gauguin.

Bora Bora - en av verdens vakreste øyer

Mat signert Michelin-kokk

M/S Paul Gauguin kalles også «The Gauguin» og er flaggskipet i flåten til Paul Gaguin Cruises. Mens dette lekre skipet tar deg fra øy til øy, kan du nyte femstjerners middager som er signert noen av de mest talentfulle kokkene i verden – inkludert Jean-Pierre Vigato, sjefskokk på Michelin-restauranten «Restaurant Apicius» i Paris. Alle måltidene du spiser om bord er selvfølgelig inkludert i prisen.

– Det er høy fokus på god mat, i tillegg er det en fantastisk måte å få oppleve alle de flotte øyene i Fransk Polynesia på. Du opplever utrolig mye på kort tid, og på en luksuriøs måte. Det å få se alle øyene fra sjøsiden, det er helt unikt, sier Martin Dahl Jespersen, Salgsdirektør i Fijireiser.

I tillegg til nydelig Michelin-mat og fantastisk service får du en romslig lugar eller suite med sjøutsikt, og balkong om du vil. Du får også gratis drikke som inkluderer et utvalg vin, brennevin, øl, brus, flaskevann og varme drikker. Gratis 24-timers room service er en selvfølge på turen og kjøleskapet på rommet ditt blir daglig fylt opp med brus, øl og vann. Cruiset leverer også god underholdning, presentasjoner fra eksperter og gjesteforelesere – og du får en hel dag på rederiets private øy, Motu Mahana.

Cruise hele året

– «The Gauguin» tilbyr cruise blant paradisøyene i Stillehavet hver eneste måned, hele året rundt. Mange vil nok derfor velge å dra på dette drømmecruiset mens det er på sitt kaldeste her hjemme, tror Dahl Jespersen. Selv var han på cruise i Stillhehavet i mars og mener at det må værfe det ultimate stedet å reise på cruise. – Naturen, menneskene og øyene er som klippet ut av en eventyrbok, og best av alt – her treffer du aldri naboen.

Fakta:

4 cruise-ruter å velge mellom:

• Selskapsøyene og Tuamotuøyene

• Tahiti og Selskapsøyene