Nyhet! Egypt er endelig tilbake

Kundene har talt – og fått gjennomslag! Etter økt pågang ønsker Apollo nå Egypt tilbake i charterprogrammet. Totalt vil reisearrangøren tilby tre reisemål i vinter: Hurghada, El Gounda og Sahl Hasheesh.

- Apollo har alltid hatt en liten forkjærlighet for Egypt, og det samme har kundene våre. Etter å ha merket oss en økt pågang det siste året har vi derfor bestemt oss for nå å prøve igjen, og vi gleder oss til å kunne fly reiseglade nordmenn til ett av de mest solsikre reisemålene på vinterhalvåret, sier Erik Haug, administrerende direktør i Apollo.

Egypt har lenge vært tilbake på programmet i Sverige og Danmark, men nå er det altså endelig Norge sin tur igjen. Apollo starter i første omgang med en kort sesong fra februar til april, men tilbyr reiser til både populære Hurghada, eksklusive El Gouna og badebyen Sahl Hasheesh.

- Vi går forsiktig frem, men til de som har savnet Egypt like mye som oss er vi veldig glade for å kunne meddele at man til neste år kan tilbringe både vinter-, og påskeferien i Rødehavet, smiler Haug.

Og det er ikke så rart at nordmenn vil tilbake. På snaue fem timer er man fremme på ett av vinterens mest solsikre reisemål, som også byr på fascinerende kulturopplevelser og spennende utflukter. I tillegg er det ekstremt prisgunstig. Det lave prisnivået i Egypt gjør at man kan unne seg det lille ekstra – særlig med tanke på hotell.

- Hotellene i Egypt er av særklasse på alle måter. Her kan du bo på et femstjerners hotell til prisen av et trestjerners på Gran Canaria, og i tillegg innta lange og gode treretters middager ute hver kveld uten at det brenner hull i lommeboken, fastslår Haug.

Apollo flyr med SAS hver lørdag morgen fra 16. februar til 13. april.

Priser fra: 5898,- pr. person for 1 uke fly og hotell.

Egypt er endelig tilbake!
I Egypt får man mye for pengene!
Hurghada
Hurghada