Nyhet! Apollo utvider tilbudet fra Stavanger

Til sommeren lanserer Apollo direkteruter fra Stavanger til Mamma Mia-øyene Skiathos og Skopelos, og Heraklion på Kreta. Dermed kan rogalendingene nå reise direkte til nærmest hele Hellas!

Skiathos

Beregninger gjort av Apollo viser at nærmere 50 prosent av alle pakketurer fra Norge vil gå til de greske øyene neste sommer. Det er med andre ord ingen tvil om at Hellas nok en gang blir årets feriefavoritt, og for å imøtekomme den enorme etterspørselen utvider reisearrangøren nå tilbudet fra Stavanger, med hele syv nye, greske feriesteder.

- For oss har det alltid vært viktig å ha et godt og bredt tilbud fra hele Norge. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle programmet i henhold til lokal etterspørsel, så vi er veldig glade for at vi nå kan tilby både øst-, og vest-Kreta direkte fra Sola, sier Erik Haug, administrerende direktør i Apollo.

Mens Chania-ruten blant annet byr på familiefavorittene Platanias og Agia Marina, Rethymnon og Agii Apostoli, vil den nye ruten til Heraklion åpne for populære feriesteder som vakre Agios Nikolaos, eksklusive Elounda og nyheten Gounes. Med andre ord blir det Apollo-sjefen selv anser som «kremen av favorittøya» nå lett tilgjengelig for rogalendingene.

Mamma mia - endelig!

Men Kreta er ikke den eneste greske øya Norges største arrangør av reiser til Hellas satser på fra Stavanger i 2018. De berømte øyene Skiathos og Skopelos får også en plass i programmet, i tillegg til Alonissos. Dermed kan alle i Stavanger og omeng glede seg til ekte feststemning og flotte strender på Mamma Mia-øyene til sommeren.

- Skiathos kan skryte på seg over 60 strender, den ene vakrere enn den andre. Ved siden av Santorini anses dette som en av de mest romantiske øyene i Middelhavet, så her er det bare å begynne å planlegge med sin utkårede! Mens Skopelos byr på en roligere og mer genuin atmosfære, er Alonissos den perfekte øya for friluftentusiaster – så nå finnes det virkelig en gresk øy for alle og enhver direkte fra Stavanger. Vi har ingen tvil om at dette vil bli en stor suksess, smiler Apollo-sjefen.

Apollos avreiser fra Stavanger, sommeren 2018:

• Nyhet! Skiathos, Skopelos, Alonissos:                    Lørdager fra 19/05 - 06/10
  • Nyhet! Heraklion, Kreta:                                          Fredager fra 22/06-10/08
  • Kroatia (Split)                                                           Onsdager fra 28.06 - 16.08
  • Kreta (Chania)                                                          Lørdager fra 29.04 - 14.10
  • Santorini, Naxos, Paros, Antiparos, Ios og Milos:    Lørdager fra  13.05 - 12.08
  • Kroatia (Split)                                                           Lørdager fra 13.05 - 30.09
  • Rhodos, Symi og Tilos                                             Søndager fra 30.04 - 08.10