Nyhet! Apollo utvider tilbudet fra Molde

13.9.2016 10:05 | Apollo

Som eneste reisearrangør i Norge lanserer Apollo direkterute fra Molde til Split i Kroatia sommeren 2017.

- For Apollo har det alltid vært viktig å ha et godt tilbud fra hele Norge og Kroatia har lenge vært et ønskemål for våre gjester i Molde. Derfor er vi veldig glade for at vi til sommeren endelig kan tilby dem ukentlige direkteflyvninger dit, i tillegg til populære Kreta, sier Erik Haug, administrerende direktør i Apollo.

Reisearrangøren er den største i Norge på reiser til både Hellas og Kroatia. Mens Kreta nok en gang ble sommerens storfavoritt, var Kroatia reisemålet med størst økning. Neste sommer kan dermed romsdalingene glede seg over direkteruter til ikke bare ett, men to av sommerens mest populære reisemål!

- Vi er veldig glade for at Apollo nå åpner direkterute fra Molde til Kroatia. Våre reisende gir ofte tilbakemelding på hvilke nye destinasjoner de ønsker seg og blant disse er det i en som skiller seg ut, og det er Kroatia. Det er ikke rart - kombinasjonen av krystallklart vann, god mat, hyggelig atmosfære, og et rikt utvalg av hoteller for både familier og voksne som reiser uten barn gjør Kroatia veldig attraktivt. Og med en flytid på kjappe 3 timer og 10 minutter fra Molde får man virkelig en god unnskyldning for å sikre seg en god sommer i 2017, sier John Offenberg, Lufthavnsjef ved Molde Lufthavn, Årø.

Apollos avreiser fra Molde:

Molde – Kroatia: Onsdager fra 28.06 – 16.08

Molde – Kreta: Fredager fra 16.06 – 04.08