Nyhet: 4 nye USA-reisemål hos TUI

Mer enn 345.000 nordmenn reiser til USA hvert år, og TUI lanserer nå Los Angeles, San Fransisco, Las Vegas og Boston som nye reisemål i USA. Feriefavorittene New York og Florida er allerede tilgjengelig for TUIs gjester.
Nyhet USA-reiser TUI Los Angeles

-  Endelig er alle de største USA-destinasjonene tilgjengelig for våre gjester. Dette er ferieklassikere med noe for absolutt alle. Her har vi spesielt utvalgte hoteller og også USA-gjestene våre er dekket av pakkereiseloven, sier Nora Aspengren Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

Bredere tilbud, fleksible avganger og håndplukkede hoteller

Alle hotellene som tilbys er nøye utvalgt og vi vektlegger beliggenhet, høy standard og kundevurderinger. Våre gjester har også tilgang til personlig service gjennom vår Guide Online som er tilgjengelig 24 timer i døgnet via TUIs app, per telefon eller SMS.

Reisene har fleksible reiselengder, og er dekket av pakkereiseloven.

I følge tall fra Department of Homeland Security reiste 345.000 nordmenn til USA i 2016.

Fakta om TUIs nye reisemål:

• San Fransisco er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen og Stavanger
  • Los Angeles er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen, Bodø, Harstad, Tromsø og Trondheim
  • Las Vegas er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen, Bodø, Harstad, Stavanger, Tromsø og Trondheim
  • Boston er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen, Bodø, Harstad, Stavanger, Tromsø og Trondheim

For inspirasjon og tips om reiser til USA:

Fra gammelt til ultramoderne i Los Angeles http://www.tui.no/inspiration/fra-gammelt-til-ultramoderne-i-los-angeles/

Florida – 20 ting du ikke må gå glipp av http://www.tui.no/inspiration/florida-20-ting-ma-ga-glipp/

Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006702

Nyhet USA-reiser TUI Los Angeles

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge