Nyhet: 4 nye USA-reisemål hos TUI

24.5.2017 10:00 | TUI Norge

Mer enn 345.000 nordmenn reiser til USA hvert år, og TUI lanserer nå Los Angeles, San Fransisco, Las Vegas og Boston som nye reisemål i USA. Feriefavorittene New York og Florida er allerede tilgjengelig for TUIs gjester.

Nyhet USA-reiser TUI Los Angeles

-  Endelig er alle de største USA-destinasjonene tilgjengelig for våre gjester. Dette er ferieklassikere med noe for absolutt alle. Her har vi spesielt utvalgte hoteller og også USA-gjestene våre er dekket av pakkereiseloven, sier Nora Aspengren Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

Bredere tilbud, fleksible avganger og håndplukkede hoteller

Alle hotellene som tilbys er nøye utvalgt og vi vektlegger beliggenhet, høy standard og kundevurderinger. Våre gjester har også tilgang til personlig service gjennom vår Guide Online som er tilgjengelig 24 timer i døgnet via TUIs app, per telefon eller SMS.

Reisene har fleksible reiselengder, og er dekket av pakkereiseloven.

I følge tall fra Department of Homeland Security reiste 345.000 nordmenn til USA i 2016.

Fakta om TUIs nye reisemål:

• San Fransisco er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen og Stavanger
  • Los Angeles er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen, Bodø, Harstad, Tromsø og Trondheim
  • Las Vegas er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen, Bodø, Harstad, Stavanger, Tromsø og Trondheim
  • Boston er tilgjengelig fra: Oslo, Bergen, Bodø, Harstad, Stavanger, Tromsø og Trondheim

For inspirasjon og tips om reiser til USA:

Fra gammelt til ultramoderne i Los Angeles http://www.tui.no/inspiration/fra-gammelt-til-ultramoderne-i-los-angeles/

Florida – 20 ting du ikke må gå glipp av http://www.tui.no/inspiration/florida-20-ting-ma-ga-glipp/

Bilder: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006702

Nyhet USA-reiser TUI Los Angeles

TUI het inntil 1. november 2016 Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark og Finnmatkat i Finland. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende reisekonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2015/16 noterte TUI Group en omsetning på €20mrd og et resultat på €1093m. Gruppen har ca. 67.000 ansatte i 130 land og tilbyr sine ca. 20 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 160 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med 14 egeneide cruiseskip, som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff»- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste reisekonsern i verden er TUI medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).