Nye styremedlemmer i Tribe Venneforsikring

Oddgeir Garnes, Lars Vinden, Magne Uppman og langrennsløper Martin Johnsrud Sundby er nye styremedlemmene i Tribe Venneforsikring.
Rune Brunborg

- Det er en tillitserklæring at så dyktige mennesker ønsker å bli med i styret vårt. Vårt nye styret består av et bredt spekter av kompetanse, og vi har de beste forutsetninger for å bli en utfordrer i forsikringsmarkedet, sier Rune Brunborg, styreleder i Tribe Venneforsikring.

Oddgeir Garnes (nestleder i Google Norge), Lars Vinden (tidligere styremedlem i FINN.no), Magne Uppman (styreleder i Snö Ventures) og Martin Johnsrud Sundby er nye styremedlemmer. Fra tidligere består styret av styreleder Rune Brunborg og styremedlem Tore Malme (styreleder i verdipapirselskapet Forvaltningshuset).

Tribe Venneforsikring ble startet i mars 2016 av erfarne gründere med bakgrunn fra FINN.no og forsikringsbransjen. Selskapet tilbyr alle produkter innenfor skadeforsikring til privatkunder; bil, bolig, helse, barn, dyr, reise, MC og verdigjenstander.

Unikt vennekonsept

Tribe Venneforsikring er alene i det norske markedet om å tilby et vennekonsept. I utgangspunktet får alle nye kunder en velkomstrabatt, hvor forsikringen er fem prosent lavere enn i sitt gamle selskap. I tillegg kan man tjene ytterligere rabatt gjennom å invitere venner og familie.

- For dem med ærlige og redelige venner er konseptet vårt genialt. For hver venn som er skadefri i ett år, oppnås fem prosent rabatt. Det betyr at du kan få opptil 50 prosent rabatt på forsikringen din, sier gründer og administrerende direktør i Tribe Venneforsikring, Rune Brunborg.

Vennekonseptet er altså nøkkelen til å tilby billigere og bedre forsikring.

- Forsikringsselskapene vet hvor du bor og hvilken bil du kjører, men ikke hvordan du oppfører deg. Det er stor forskjell på forsikringskunder. Gjennom at kundene hjelper oss å plukke ut de beste risikoene i markedet kan vi belønne dem tilbake med opptil halv pris og like god kvalitet på forsikringene deres, sier Brunborg.

Brunborg understreker at det er fullt mulig å være kunde i Tribe uten å ha vennerabatten.

- Alle kunder får i utgangspunktet fem prosent rabatt og minst like gode avtaler som i sin gamle forsikring. Dessuten vil vi heller ikke øke prisene betydelig på sikt slik mange av de store og grådige forsikringsselskapene gjør, sier Brunborg.

For ytterligere informasjon kontakt  Gründer og administrerende direktør i Tribe Venneforsikring, Rune Brunborg, 97778316

Rune Brunborg

Om Tribe forsikring

Tribe forsikring
Fridtjof Nansens Plass 2

Om Tribe Venneforsikring

Tribe har noen unike konsepter i norsk sammenheng:

• Nye kunder garanteres minst like gode vilkår og minst 5% lavere pris enn i sitt eksisterende selskap
  • Alle kunder kan oppnå 50% rabatt på forsikringene gjennom å inngå vennskap med andre Tribe-kunder.
  • Det er mulig å flytte alle forsikringene sine til Tribe på mindre enn 1 minutt, gjennom å gi en fullmakt til Tribe om å flytte forsikringene fra gammelt selskap