Nye reisemål på det greske fastlandet

7.10.2016 12:58 | Ving Norge

Ving øker med over 20 prosent til Hellas neste sommer, og lanserer nå småbyene Sivota og Ammoudia i Parga-området på det greske fastlandet. Begge byene karakteriseres av fine strender, hjemmekoselige hotell og en autentisk gresk atmosfære.

VAKKERT OG ROLIG: Den vesle havnebyen Sivota er omgitt av vakre strender, olivenlunder og pinjeskog. Perfekt for voksne som vil ha en rolig ferie i vakre, greske omgivelser.

– Pargaer et sted der gjestene våre stortrives, og er alltid med på topplisten over reisemålene med de mest fornøyde kundene i sommerhalvåret. Med de to nye reisemålene gir vi kundene enda mer å velge mellom på den populære kysten, sier kommunikasjonsrådgiver i Ving, Sophie Frisholm Damsund.

Sivota og Ammoudia
Sivotaer en liten by med knapt tusen innbyggere noen mil nord for Parga. Naturen er kupert og vakker, og det er en rekke strender å velge mellom. I havnen ligger de fleste av byens restauranter og tavernaer med fin utsikt over havet. Ving tilbyr fire koselige, små hotell i Sivota.

Ammoudia, som ligger rundt to mil sør for Parga, er en litt mindre by med kun noen hundre innbyggere. Her er det fredelig og rolig, og Ving tilbyr flere små hjemmekoselige hotell i tillegg til et lekkert boutique-hotell.

– Parga-området er allerede et rimelig område å feriere i, og med den norske kronen på vei oppover blir feriene ennå litt billigere, til glede for alle som planlegger neste års sommerferie, sier Damsund.

Priseksempel:Fly tur/retur Oslo – Preveza med avreise 22.mai 2017. 1 uke i 2-romsleilighet på Giovanni Studios i Sivota: 3 896,– pr. person.

Ving flyr direkte fra Oslo til Preveza fra 22. mai til 25. september 2017.