Nye profiler med når Bloggerne er tilbake våren 2018

I åttende sesongen av ”Bloggerne” blir vi bedre kjent med tre nye profiler; Pilotfrue - Julianne Nygård og hennes mann Ulrik, og Funkygine – Jørgine Massa Vasstrand. Marna ”Komikerfrue” og Ørjan Burøe, Anniken ”Annijor” Jørgensen, Anna ”Mamma til Michelle” Rasmussen, Anne-Brith Davidsen og Kristine ”krisssy” Ullebø er også med når en i ny spennende og innholdsrik sesong får premiere på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo våren 2018.

”Bloggerne” tar opp tråden der det sluttet sist med ubesvarte spørsmål rundt Kristine ”krisssy” og Anniken ”Annijor” sine forhold. Anne-Brith har hatt en pause fra menn, men er nå klar for å ta opp datingen igjen. Vi får følge Anna ”Mamma til Michelle” som flytter til Oslo for å følge dansedrømmen sin i ”Skal vi danse”, at hun trekker seg – og at Marna ”Komikerfrue” stepper inn og får leve sin dansedrøm, mens Ørjan som er aktuell med en ny turné må ta ansvaret på hjemmebane.

I den nye sesongen, blir vi bedre kjent med Julianne ”Pilotfrue” Nygård, 27 år, og hennes mann Ulrik Nygård, 37 år. Julianne og Ulrik har en sterk historie å fortelle og vi får følge deres hverdag og utfordringer som ufrivillige barnløse.
 - Det har vært fint og litt skummelt å dele fra livet vårt. Vi er veldig spente på resultatet og håper at historien vår kan være til hjelp for andre, sier Julianne ”Pilotfrue”.

Ny denne sesongen er også Jørgine ”Funkygine” Massa Vasstrand, 27 år, som er Norges største treningsblogger. Vi får følge Jørgine som er tobarnsmamma, mannen Morten og hele storfamilien hennes, og ikke minst får vi være med i kulissene i deres bryllup.

- Det blir både spennende og nervepirrende på en gang. Noe av det vi deler er den magiske bryllupsdagen vår og det gleder jeg meg veldig til å se, forteller Jørgine ”Funkygine”.

”Bloggerne” – sesong 8, får premiere våren 2018 på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo, og vil vises mandag til torsdag. Sesongen består av 20 episoder.

Nina EnghKommunikasjonsrådgiver Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Premier League og Kjære mamma.

916 05 816nina.engh@tv2.no