Kredinor

Nye Min side fra Kredinor – bedre oversikt og enklere å betale inkassogjelden

Del

For å gjøre det enda litt enklere for sluttkunden lanserer vi nå nye Min side på kredinor.no. Løsningen er tilrettelagt for selvbetjening og gir tilgang til enkle betalingsløsninger som Vipps og kortbetaling gjennom vår egenutviklede Betal nå tjeneste.

Med vår nye og enklere versjon av Min side kan sluttkunden håndtere alt tilknyttet sine saker på ett sted, også betaling, sier Barbro Hagen som er direktør for IT og forretningsutvikling i Kredinor.
Med vår nye og enklere versjon av Min side kan sluttkunden håndtere alt tilknyttet sine saker på ett sted, også betaling, sier Barbro Hagen som er direktør for IT og forretningsutvikling i Kredinor.

–Denne betalingsløsningen, i kombinasjon med nye Min side, gjør at vi i Kredinor har et helt unikt tilbud til oppdragsgiver og sluttkundene våre. Dette gjør oss helt uslåelig, sier Barbro Hagen, direktør for IT og forretningsutvikling i Kredinor.

Økt tilgjengelighet  nå også på mobil

Nye Min side på kredinor.no er utviklet for å gjøre det enklere for sluttkunden. De innloggede sidene har et enklere språk, nytt design som tilfredsstiller kravene til universell utforming og er tilpasset mobil, iPad og PC. Vi tilbyr nå flere selvbetjeningsløsninger. I tillegg til å betale, kan kundene klage om de er uenige, søke om å betale i avdrag, få hjelp til å prioritere hva som bør gjøres først – og de har ett sted for å sende og motta meldinger. Min side tilfredsstiller også alle kravene i den nye personvernlovgivningen, GDPR.

Innovasjon innenfor betalingsområdet – raskere betaling

I løpet av et drøyt år har vi lansert vår egen løsning, Betal nå – betaling uten innlogging, Vipps faktura og betaling med Vipps gjennom Betal nå. Med lansering av nye Min side tar vi enda et viktig skritt i riktig retning ved å tilby stadig mer fleksible og kundevennlige løsninger.

–Vår ambisjon er å ligge i front med enkle og lett tilgjengelige betalingsløsninger for våre oppdragsgivere og deres kunder. Derfor ble det viktig å utvikle Betal nå. For våre oppdragsgivere betyr dette mindre arbeid med betalingsoppfølging, raskere tilbakebetaling og gjenåpning hvis behov – og dermed økt lønnsomhet. Betal nå er et «must» for både leverandører og sluttkunder av abonnementstjenester, understreker Barbro Hagen.

I dag forventer kundene digitaliserte løsninger. –Dette er markedets enkleste betalingsløsning for sluttkunder. Med «real time» oppdatering i alle systemer når betaling gjennomføres, kan sluttkunden umiddelbart etter betaling få gjenåpnet eller hindret stenging av tjenester som mobil, energi, kredittkort og andre abonnementstjenester, avslutter Barbro Hagen, som selv har jobbet med telefoni og mobil tjenester i mange år før hun begynte i Kredinor.

Kredinor - største inkassoselskap målt i antall saker

Kredinor er Norges største inkassoselskap målt i antall saker. Vi håndterer 2 millioner saker for norsk næringsliv i løpet av året. Totalt utgjør dette 13,1 milliarder kroner i inkassogjeld som vi følger opp med purringer, inkassovarsel og inkasso hvis pengene ikke blir betalt. Tidligere har de fleste sakene blitt betalt via kundens egen nettbank. Med Betal nå – uten innlogging eller betaling på Min side endres betalingsmønsteret for mange. –Med vår nye og enklere versjon av Min side kan sluttkunden håndtere alt tilknyttet sine saker på ett sted, også betaling, avslutter Barbro Hagen i Kredinor. 

Nye Min side på kredinor.no
Videokanal

Nøkkelord

Bilder

Med vår nye og enklere versjon av Min side kan sluttkunden håndtere alt tilknyttet sine saker på ett sted, også betaling, sier Barbro Hagen som er direktør for IT og forretningsutvikling i Kredinor.
Med vår nye og enklere versjon av Min side kan sluttkunden håndtere alt tilknyttet sine saker på ett sted, også betaling, sier Barbro Hagen som er direktør for IT og forretningsutvikling i Kredinor.
Last ned bilde

Lenker

Om Kredinor

Kredinor
Kredinor
Rådhusgata 27
0158 Oslo

+47 22 00 91 00http://www.kredinor.no

Kredinor er et av de største inkassoselskap i Norge målt i omsetning og det største målt i antall mottatte saker. Vi er i dag markedsleder på løsninger innenfor kundeservice, betalingsoppfølging og inkasso til bransjene energi og telecom - og i sterk vekst innen bransjene bank/finans, handel, parkering og offentlig sektor. I tillegg til inkasso tilbyr vi løsninger i hele verdikjeden fra fakturering, reskontro og purringer, til overvåk av langtidssaker og kjøp av porteføljer. Kredinor utvikler løpende nye digitale løsninger og automatiserer prosesser gjennom robotisering. Dette bidrar til forenkling både for oppdragsgivere og kunder. Kredinor har 514 ansatte og er lokalisert på ti steder i hele Norge. I tillegg har vi ett kontor i Ballerup utenfor København i Danmark med 43 ansatte og ett kontor i Stockholm, Sverige med 23 ansatte. Les mer på kredinor.no.

Følg saker fra Kredinor

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Kredinor på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Kredinor

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom