Nye ansikter i ledergruppen hos Sector Alarm

Denne måneden ble det kjent at Administrerende Direktør Kim Grove-Knutsen i Sector Alarm Norge får to nye medlemmer i ledergruppen. Gøril Wahl-Olsen Tvedt (42), overtar som Økonomidirektør og Torstein Grundt (31), rykker opp og inntar posisjonen som Salgsdirektør i Norge.

-Det var svært mange kvalifiserte og dyktige kandidater til begge stillingene. Vi er stolt over at det er så mange som ønsker å bidra på vår spennende reise fremover, sier Administrerende Direktør Kim Grove-Knutsen. -Vi tar dette som nok en bekreftelse på at vi er et attraktivt selskap som veldig mange ønsker å jobbe for. Blant de mange dyktige søkerne valgte vi oss en intern salgsdirektør med mange års erfaring fra Sector Alarm og en ekstern økonomidirektør med solid kunnskap om tilsvarende forretningsmodell. En super miks som jeg er overbevist om at vil styrke oss.

Vi er Norgesmestere på feltsalg

Etter fem år som Regional Salgssjef er Bærumsgutten Torstein Grundt klar for større utfordringer. -Jeg gleder meg stort til å gyve løs på jobben. Vi skal bygge videre på det gode arbeidet som er gjort gjennom mange år. Sector Alarm har hatt en eventyrlig utvikling noe som blant annet skyldes vår gode salgskultur. Disse verdien skal vi ta med oss og videreutvikle slik at Sector Alarm også i årene som kommer vil være norgesmestere på feltsalg, sier Torstein Grundt

Trives med sterk kultur og høyt tempo

Selskapets nye Økonomidirektør er Gøril Wahl-Olsen Tvedt. Hun kommer fra Get og begynner i Sector Alarm 01.12. Ferdig utdannet fra NHH i Bergen ventet jobb i Arthur Andersen og senere Ernst & Young før ferden gikk videre til Telia. De tre siste årene har Gøril, som opprinnelig er fra Rørvik i Trøndelag, jobbet som Group Chief Accountant i Get. - Jeg ser virkelig frem til å bli en del av Sector Alarm og tror at jeg vil trives veldig godt i et selskap med god forretningsmodell, sterk kultur og høyt tempo. Et ekstra pluss er det jo også at det er norskeid, sier Gøril Wahl-Olsen Tvedt.

Mini CV

Torstein Grundt (31)

DS-selger for Hafslund Sikkerhet

Telefon/Stand/Messe-selger i DRS

Salgscoach/Teamleder/Salgssjef i DRS

Regional Salgssjef/NK i Sector Alarm

Bachelor i «Økonomi og administrasjon med spesialisering i internasjonal business» fra BI og European Business School i Tyskland.

Røykdykker og Brann og havari-instruktør i Marinen (Sertifisert røykdykker)

Mini CV

Gøril Wahl-Olsen Tvedt

Siviløkonom og Statsautorisert revisor fra NHH

Group Chief Accountant, Get

Head of Economy, Telia Sonera

Manager, Ernst & Young

Gøril Wahl-Olsen Tvedt begynner 1. desember som ny Økonomidirektør i Sector Alarm.
Torstein Grundt  har begynt som Salgsdirektør i Sector Alarm i Norge.
Torstein Grundt har begynt som Salgsdirektør i Sector Alarm i Norge.

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst og hadde i 2017 en omsetning på litt over 2 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har mer enn 520.000 kunder og over 1.750 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania og Frankrike. I Norge har selskapet 175.000 kunder og 600 medarbeidere. Både medarbeidere og kunder er i fokus hos oss, noe våre klimaundersøkelser og de mange prisene vi har mottatt for beste kundeservice bekrefter.

Bruk nattmatvett i julebordstiden13.11.2018 07:00Pressemelding

Vi er på vei inn i julebordsesongen - med tradisjonsrike julebord med kollegaer og gode venner som ofte varer langt ut i de sene nattetimer. Erfaringer fra tidligere år viser at stadig flere avslutter en sen julebordnatt med nattmat. Favoritten er en pizza som "bare" skal varmes 10 minutter i ovnen. Disse 10 minuttene er det mange som benytter til en velfortjent «strekk» på sofaen. En strekk som i mange tilfeller varer helt til brannalarmen går.

Tror på fortsatt kraftig vekst24.8.2018 15:36Pressemelding

Fjoråret ble et godt år for alarmbransjen. Totalmarkedet vokste med over 7 prosent. Viggo Skeisvoll er Chief Operation Officer i Sector Alarm Group og har lang erfaring fra alarmbransjen. Han tror at veksten vil fortsette. -Det er fortsatt over 80 prosent av alle boliger i Norge som ikke har boligalarm, legger du til alle nye boliger som blir bygget og ikke minst hyttemarkedet tror vi på en fortsatt kraftig vekst i årene som kommer.