Ny sommerhit fra Freddy Kalas

«Vacation» slippes i dag.

Hør låta her:

Det er duket for nok en sommer med Kalas-lydspor når festgarantisten slipper sin brennhete kandidat til årets sommerlåt med «Vacation» fredag førstkommende.

«Det er Vacationtime og sola skinner! Uansett hvor du ønsker å dra hen, så husk at alle er invitert og kjærligheten er den største destinasjonen», sier Freddy selv.

Fredrik Auke, bedre kjent under artistnavnet Freddy Kalas, har siden 2014 tatt Norge med storm med sine ekstremt populære allsanglåter.

Freddy Kalas har en visjon om å spre glede gjennom sin musikk, noe han virkelig har fått til med monsterhits som «Pinne for landet», «Jovial» og «Feel Da Rush».

Det positive budskapet i låtene appellerer til både unge og gamle, noe som tydelig vises både på konserter og på strømmelistene.

Låtene til Kalas har passert 250 millioner streams, og mannen har jobbet seg opp til å bli landets mest ettertraktete konsertartister.

Vinteren 2018 bidro Kalas med en låt til den viktige vennskapskampanjen til NRK #BlimE». Et godt budskap kombinert med allsangvennlig musikk har fått barn og ungdom over det ganske land til å danse med.

Fjoråret ble avsluttet med en imponerende #4 plass på Spotify i Sverige og #9
i Norge med julelåten «Hey Ho» som igjen befestet sin posisjon som en av våre aller kjæreste julelåter i nyere tid.

jeanett@hes.no

Nyhetsbrev fra Universal Music23.8.2019 13:18:33 CESTPressemelding

https://www.ntbinfo.no/pressemelding/popdronningen-taylor-swift-ute-med-nytt-album?publisherId=6987388&releaseId=17869446 Popdronningen Taylor Swift ute med nytt album! Emelie Hollow «Hear It Out Loud». Den unge, talentfulle sangeren, låtskriveren og artisten Emelie Hollow ga oss like før sommeren første smakebit; «HE», fra den kommende EPen Hear It Out Loud. Nå er det duket for slipp av den neste sangen fra samlingen, nemlig EPens tittelspor «Hear It Out Loud». Låten er en storslått og vakker affære, akkompagnert av en nydelig visual video. Instagram / Facebook / Twitter / Youtube / Spotify Lil Halima «Hold Me - 'A Colors Show'» I dag slippes det en versjon av Lil Halima sin singel «Hold Me», gjort på YouTube-showet COLORS tidligere i år. Videoen er sett nesten 800K ganger, og nå kan du høre den der du strømmer musikk. Gabrielle er endelig ute med sin nyeste singel «Tenker på deg», som er første smakebit fra hennes kommende album. I forbindelse med albumslipp legger hun seg ut på en n

Popdronningen Taylor Swift ute med nytt album!23.8.2019 13:15:40 CESTPressemelding