Ny singel fra Casa Murilo

28.4.2017 07:11 | Drabant Music

Etter å ha tilbrakt sju år på turné, hvor de har rundet Norge åtte ganger og tatt svippturer innom 15 andre land ute i den store skumle verden - så ble det plutselig radio silence fra Casa Murilo.

Hvorfor? Godt spørsmål. Vel, vi antar de trengte en pause. I mellomtiden har det skjedd mye. Der i blant brylluper, fødsler og boligkjøp. Proper grown up shit, you know.

I år har Chris og Dan flyttet 50 meter fra hverandre. Her kommuniserer de via to tomme hermetikkbokser med en tråd i mellom over en hage. Noe som har resultert i flere nye låter. Ifølge Chris sin bestemor er låtene "decent", mens faren til Dan er overbevist om at dette må være det beste siden Def Leppard.

Første singel ut er i alle fall «Skin Of My Teeth», som er en energisk og catchy poplåt som vi garantert kommer til å synge mye på denne våren! Hør den her!

Følg Casa Murilo på Facebook og Instagram for oppdateringer.

Vi representerer CC Cowboys, LILA, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Inge Bremnes, Casa Murilo, daelen, Frøder, Janelle Kroll, Magnus Berg, Jess Morgan, Munroe/Knutsen, Natasja Holmboe, Pine Lake, The Modern Times, Undr, Waaktaar & Zoe, Zuma, Tommy Tokyo og Sval.