Ny salgs- og markedssjef i HubroHansen

Stig Fosse er ansatt som ny salgs- og markedssjef i HubroHansen på Sola. Fosse kommer i fra selskapet Norstone AS.

Stig Fosse.

– Vi er veldig fornøyde med at vi fikk muligheten til å ansette Stig Fosse. Stig kommer med stor salgserfaring fra Motek/Hilti,og nå senest Norstone AS, sier administrerende direktør Kim Rasmussen.
Stig Fosse er ansatt som et ledd i HubroHansen satsing i det norske markedet.
– Vi skal igjen skal være den foretrukne samarbeidspartner for kundene våre, Stig skal være med på å gjøre HubroHansen til den ledende fasadebedrift i det norske marked. I fremtiden vil HubroHansen stå mye sterkere, og være bedre representert lokalt via sine lokasjoner i Bergen, Stavanger og Oslo, sier Rasmussen.
HubroHansen er representert i Bergen via Eivind Mikkelsen, i Oslo via Tony
Guneriussen og nå med Stig Fosse i Sola ved Stavanger.

Stig Fosse.