Ny salgs- og markedssjef i HubroHansen

27.4.2017 08:25 | Glass og Fasadeforeningen

Stig Fosse er ansatt som ny salgs- og markedssjef i HubroHansen på Sola. Fosse kommer i fra selskapet Norstone AS.

Stig Fosse.

– Vi er veldig fornøyde med at vi fikk muligheten til å ansette Stig Fosse. Stig kommer med stor salgserfaring fra Motek/Hilti,og nå senest Norstone AS, sier administrerende direktør Kim Rasmussen.
Stig Fosse er ansatt som et ledd i HubroHansen satsing i det norske markedet.
– Vi skal igjen skal være den foretrukne samarbeidspartner for kundene våre, Stig skal være med på å gjøre HubroHansen til den ledende fasadebedrift i det norske marked. I fremtiden vil HubroHansen stå mye sterkere, og være bedre representert lokalt via sine lokasjoner i Bergen, Stavanger og Oslo, sier Rasmussen.
HubroHansen er representert i Bergen via Eivind Mikkelsen, i Oslo via Tony
Guneriussen og nå med Stig Fosse i Sola ved Stavanger.

Stig Fosse.

«Fagdagen» 35 år: Riktig bruk av glass gir god livskvalitet22.8.2017 07:56Pressemelding

Kunnskap og kompetanse blir viktigere og viktigere som konkurransemiddel. Glass- og fasadebransjens interesseorganisasjon tilbyr derfor et bredt seminar-, kurs- og utdanningsprogram. 18. og 19. oktober inviterer foreningen til sitt hittil største arrangement. – «Uten glass dør vi», sier vi med en tabloid vinkling. Faktum er uansett at tilgang til daglys, ut- og innsyn er avgjørende for vår livskvalitet, trygghet og sikkerhet. På de to arrangementene «Fagdagen 2017» og «Glassarkitektur 2017» får deltakerne et godt innblikk i hva våre materialer representerer, sier direktør Bjørn Glenn Hansen.