Ny Norlandia-barnehage i Mandal

Valle Gård barnehage, som ligger i Mandal, blir fra 1. november 2017 en Norlandia-barnehage. Norlandia er svært fornøyd med at vi med dette etablerer oss med vår andre barnehage på Sørlandet. Vi driver allerede Solstua barnehage i Vanse.
Valle gård barnehage.

Divisjonsdirektør Kristin Voldsnes i Norlandia Barnehagene AS uttaler følgende: «Vi ser frem til å bli kjent med barn, foreldre, og ansatte i denne barnehagen. Valle Gård er en godt drevet barnehage med høy pedagogisk bevissthet og kvalitet. Vi ser frem til å videreføre det gode arbeidet som gjøres her».

De to eierne av valle Gård barnehage som nå selger til Norlandia, Karin Greibesland og Reidun Svendsen sier følgende: «Det er med tungt hjerte, men også med trygg overbevisning at vi har truffet denne beslutning. Norlandia er en solid eier og aktør i vår bransje. En helt sentral faktor hos oss har vært å sette det faglige innholdet i sentrum. Her har vi lagt lista høyt. Det har derfor vært avgjørende for oss at vi har fått tillit til måten som Norlandia driver sine barnehager på. Vi er overbevist om at Valle Gård Barnehage kommer til å få en god og sunn utvikling med Norlandia».

De to eierne har drevet Valle Gård barnehage i 25 år.

Valle gård barnehage.

Norlandia Health & Care Group AS er et norskeid, multinasjonalt selskap med hovedkontor i Oslo. Gjennom Norlandia, Aberia og Hero tilbyr vi velferdstjenester innen barnehage, helse, omsorg, avlastning og integrering.

Vi har over 8000 ansatte i Norge, Sverige, Finland, Tyskland, Nederland og Polen. Våre ansatte er vår viktigste ressurs. Vi arbeider for et godt liv hver dag!

Følg pressemeldinger fra Norlandia

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norlandia på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norlandia