Ny musikkvideo fra stjerneskuddet Una Sand

Johannes Greve Muskat

Una Sand ga tidligere denne måneden ut singelen ”Seventeen” og endelig er musikkvideoen her!

Musikkvideoen er blitt spilt inn på et 16mm analogt kamera i Los Angeles, og er regissert av Johannes Greve Muskat.

Se musikkvideoen tilden allerede P1- og P3-spillelistede "Seventeen" HER!

Una om musikkvideoen:

Denne videoen kommer rett fra sjela, og viser mange ufiltrerte sider av meg, både som menneske og artist. Det er første gange jeg har opplevd å måtte stole så mye på en samarbeidspartner da jeg ikke haddenoen anelse om hvordan det så ut underveis, da alt ble filmet med et 16 mm analogt kamera. Å spille inn musikkvideoen til ”Seventeen” var en helt fantastisk opplevelse og jeg kommer til å huske det som en god blanding av glamorøst, nervepirrende og sårbart. Hodo Musahar jobbet med å få frem et Old School Glamlook med vintage antrekk frablant annet ChloèChanel og Dior, som har har gitt videoen det preget jeg har ønsket. Regissør Johannes Greve Muskat har gjort en herlig jobb med å fange personligheten min, og jeg er superspent på hva folkkommer til å synes om resultatet!

Litt mer om Una Sand:

20-åringen fra Oslo har laget musikk siden tiårsalderen, og ble signert som låtskriver av den internasjonale forlagsgiganten SonyATV allerede i 2015. Da gikk Una fortsatt på videregående, og måtte derfor pendle mellom skole i Norge og skrivesessions i Amsterdam. Derfra gikk veien naturlig videre til platekontrakt med Universal Music, og Una debuterte som artist med singelen «You&I» i september i fjor. Samtidig ble hun, som eneste kvinne, valgt ut til Music Norway’sMasterclass-program for låtskrivere og produsenter. Dette medførte svært vellykkede studiosessions på høyt nivå både i London og Los Angeles i løpet av høsten, noe som i neste rekke har resultert i at flere av de mest suksessfulle produsentene i verden nå produserer på låtene hennes.

Niall Horan har sluppet «Flicker»20.10.2017 11:24Pressemelding

I dag slapp Niall Horan soloalbumdebuten «Flicker». Det er 13 låter på albumet, blant dem singlene «This Town», «Slow Hands» og «Too Much To Ask». Han har jobbet med produsentene Julian Bunetta, Jacquire King og Greg Kurstin for å utvikle sounden på albumdebuten. Albumet har fått ros fra blant andre Rolling Stone, People og  AP. Horan, som solgte 70 millioner album som medlem av One Direction, annonserte nylig at han skal spille i Oslo på Sentrum Scene 24. april. I dag gjester han «The Ellen DeGeneres Show» og han skal også gjeste og spille på «Jimmy Kimmel Live» 23. oktober. Låtene «This Town» og «Slow Hands» har solgt til platina i flere land. Sistnevnte singel gikk #1 i 44 land, har streamet over 820 millioner og har blitt utropt til en av "Best Songs Of 2017 So Far" av Billboard. Hittil i år har han mottat priser som People’s Choice, Teen Choice, Radio Disney Music og iHeartRadio MMVA awards.Han er også nominert til én American Music Award.

Gatekunst 6 med låt til kinofilmen "Gjengangere"20.10.2017 10:20Pressemelding

Før arbeidet med "Gatekunst 6"-albumet ringte regissør & skuespiller Leon Bashir til Assad, som er kjent som Lillebror fra Emiré og Lillebror + grunnleggeren av Gatekunst-prosjektet, og fortalte at han trengte en låt til hans nye film "Gjengangere". Resultatet ble GK-låten "Ikke Si No" med svenske Stor og unggutten Satilmis.    - "Yes, den låta der as. Jeg hadde snakket med Leon før vi startet på GK& og han ønsket at jeg gjorde et comeback. Han fortalte at denne filmen var en av de mest forebyggende filmene han hadde laget og at en av hovedrollene var 15 år. Umiddelbart tenkte jeg at en Gatekunst-låt hadde vært perfekt match." - Assad     HØR "IKKE SI NO" HER   Stor er en av Sveriges mest respekterte rappere, som siden debuten i 2009 har rukket å slippe hele tre album, vunnet P3 Guld og Grammis, og samarbeidet med som går og kryper av svenske legender. Han har også et langt forhold til Norge, og var ikke vond å be om å legge et vers når han hørte låten.    18-åringen Satilmis var ogs

Bieber og Julia Michaels slår seg sammen20.10.2017 10:20Pressemelding

I dag ble det sluppet en remix av Bloodpop® og Biebers samarbeid «Friends», der sistnevnte synger duett med popkometen Julia Michaels. Michaels har co-skrevet originalen som har blitt streamet 180 millioner ganger på Spotify siden den ble sluppet i midten av august. Da gikk den rett inn på førsteplass på VG-lista. Det er ikke første gang denne trioen samerbeider; de sto også bak Justin Biebers gigahit «Sorry» fra 2015. Amerikanske BloodPop® har de siste årene gjort stor suksess som låtskriver og produsent for blant andre Madonna, Skrillex, Charlie XCX og på flere låter på Biebers forrige album «Purpose». Justin Bieber har medvirket på hits med både DJ Khaled og David Guetta i år. Aller størst har samarbeidet med Luis Fonsi og Daddy Yankee på remixen av «Despacito» blitt. Låta har for øyeblikket rundt 890 millioner streams på Spotify. I Norge toppet den VG-lista i 16 uker på rad.  Julia Michaels oppnådde enorm suksess verden over da hun debuterte som soloartist med «Issues» tidligere i