Ny merkevareplattform som kommuniserer visjonen

Vår visjonen er å tilgjengeliggjøre helsetjenester og flytte de dit du er. For å fortelle dette bedre trengte vi en ny visuell identitet. Vi satt derfor i gang en prosess med å lage en helt ny merkevareplattform sammen med byrået Mos.
Nå kan du ta legetimen over mobil, akkurat der du er - når du trenger det.

Vi i Eyr feirer i disse dager vår nye merkevareplattform og logo. «Vi skal digitalisere og forenkle helsetjenester, slik at de blir enda mer tilgjengelig for innbyggerne. Dette gjør vi ved å flytte helsetjenestene dit du er. Nå har vi en visuell profil som kommuniserer visjonen og kulturen vår bedre», sier Karl Martin Lind, CEO i Eyr.

Det er ikke sånn at helsetjenester må uttrykke seg på en konservativ eller klinisk måte. Våre fargevalg og uttrykk forteller at vi er tillitsvekkende, tilgjengelig, sympatisk og trygt. «Vi skal levere gode og trygge helsetjenester som er tilgjengelig for folk der de er, når de trenger dem. Alle, uansett alder vil kunne ha behov for våre tjenester», fortsetter Karl Martin.

Jobbet med reklamebyrået Mos

Mos er et reklamebyrå som har spesialisert seg på start-ups. De har forstått vår visjon, og har gjort en god jobb med å visualisere både kultur og verdier. «Et viktig moment under arbeidet med den nye merkevareplattformen var å ufarliggjøre og å skape tillit til produktet, samtidig som vi ønsket å gjøre noe som bryter med kategorispråket. Eyr sine tjenester er utenfor legekontoret – det skal også være tydelig i kommunikasjonen, sier Helena Egeland, kreatør i reklamebyrået Mos»

Hvem er Eyr?

Eyr er en start-up og har som mål å gi mennesker bedre tilgang på helsehjelp og innsikt i egne helsedata. Gründerne programmerte selv den første versjonen av Eyr og lanserte tjenesten med videokonsultasjon i 2016.

I dag er vi 13 ansatte og 19 leger som jobber for å gjøre helsehjelp tilgjengelig hele året rundt. Vi prøver stadig ut nye idéer, og jobber tett med partnere for å gjøre gode helsetjenester mer tilgjengelig.

• I 2016 hadde vi våre første konsultasjoner med pasienter over videosamtale.
  • I 2017 laget vi en tidlig versjon av et fildelingssystem for leger og pasienter, som gjør det enkelt og sikkert å utveksle medisinsk informasjon mellom pasientens mobil og legen.
  • I 2018 gjorde vi det mulig å få resept på reisevaksiner. Vi lanserte også internasjonale resepter, som gjør det mulig å få digitale resepter fra våre leger som kan brukes på alle apotek i EU.

Nå kan du ta legetimen over mobil, akkurat der du er - når du trenger det.
Karl Martin Lind, CEO i Eyr Medical
Vår nye logo med pay off.

Kongens 12

+47 98 21 83 15https://www.eyr.md

Tidsklemma er noe de fleste kjenner på av og til. Gjennom vår videoløsning kan du snakke med en lege når og hvor det måtte passe deg. Enten det er hjemme i sofaen, i senga, på kontoret, hytta eller i utlandet. Alle våre leger er erfarne allmennleger som jobber som fastleger eller legevaktsleger i Norge.
Over 1 million nordmenn har oss gratis gjennom sin forsikring - er du en av dem?