Ny medlemsfordel i Glass og Fasadeforeningen

Glass og Fasadeforeningen (GF) har inngått en avtale om rekrutteringstjenester med Sky rekruttering AS. Gjennom avtalen får medlemsbedriftene en pris som ligger vesentlig lavere enn markedspris for bransjen.

Ole Jørgen Ølstad og Stine Bådstøe i Sky Rekruttering AS.

Sky Rekruttering AS er et moderne rekrutteringsbyrå som finner kandidater til alle typer stillinger. Sky Rekruttering AS består av 30 dyktige rekrutteringsrådgivere som står klar til å raskt levere kvalifisert personell til GF sine medlemsbedrifter.

Avtalen med GF er en «Sign on fee» avtale hvor man kun betaler for tjenesten dersom man velger å ansette en av Sky rekruttering sine kandidater.

Sky Rekruttering mener å ha markedets raskeste leveranse av personell fra bestilling til første kandidat er klar til intervju.

– All kommunikasjon foregår digitalt. Noe av det viktigste for oss er å hele tiden være tilgjengelig og gi raske tilbakemeldinger. Ved behov jobber vi 24/7 for å dekke våre kunders behov. Vår online rekrutteringsmetode gjør at vi unngår tidstyver og fordyrende mellomledd. Vi annonserer aldri. Vi jobber med søk av kandidater i eget nettverk, samt i interne og eksterne baser. Vi finner de jobbsøkerne våre kunder ikke finner via tradisjonell annonsering. Vi har dessuten kapasitet til å levere et høyt volum av kandidater på kort tid ved behov, sier Ole Jørgen Ølstad i Sky Rekruttering.

Ølstad og Stine Bådstøe fra Sky Rekruttering AS vil være til stede på Glass og Fasadedagene 2019.

– Vi ser en positiv tendens i bransjen og flere etterlyser medarbeidere. Vi håper og tror at denne avtalen kan bidra til at medlemsbedriftene opplever effektive rekrutteringsprosesser til konkurransedyktige vilkår, sier direktør i Glass og Fasadeforeningen, Bjørn Glenn Hansen.

GFD 2019: Vil rekruttere flere til glassfaget

Ole Jørgen Ølstad og Stine Bådstøe i Sky Rekruttering AS.

Glassarkitektur presentert på materialseminar27.3.2019 10:50:01 CETPressemelding

Askim kommune skal lage en estetikkveileder for byen. Byarkitekt Therese Øijord Rustad inviterte derfor til materialtreff for å få inspirasjon til hvordan god materialbruk kan bidra til å gi sentrum av byen et arkitektonisk særpreg. – Vi er glade for at vi fikk anledning til å tegne et mulighetsbilde av hva glass og aluminium kan bidra med i både rehabilitering og nybygg, sier direktør Bjørn Glenn Hansen.