Ny låt og video fra Roger Waters kommende album ute i dag

"The Last Refugee" er tredje låt, og første visuelle smakebit fra albumet "Is This The Life We Really Want?" som slippes 2. juni.

Roger Waters slipper 2. juni "Is This The Life We Really Want?", sitt første studioalbum på 25 år. Første slipp fra albummet var "Smell the Roses", etterfulgt av "Déjà Vu" og det er nå klart for "The Last Refugee".

Se videoen til "The Last Refugee" her:

Og hør låta i Spotify her:

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.