Ny låt og video fra Roger Waters kommende album ute i dag

"The Last Refugee" er tredje låt, og første visuelle smakebit fra albumet "Is This The Life We Really Want?" som slippes 2. juni.

Roger Waters slipper 2. juni "Is This The Life We Really Want?", sitt første studioalbum på 25 år. Første slipp fra albummet var "Smell the Roses", etterfulgt av "Déjà Vu" og det er nå klart for "The Last Refugee".

Se videoen til "The Last Refugee" her:

Og hør låta i Spotify her:

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.