Ny låt og video fra Beck

Foto: Peter Hapak

I kveld slapp Beck en ny låt fra hans kommende album «Colors», nemlig den svært dansbare «Up All Night». Samtidig har han sluppet videoen til låta, der skuespiller Solene Rigot spiller en heltinne som må kjempe seg gjennom en rekke bisarre hindringer for å redde en venn.

For to uker siden slapp Beck den pianodrevne låta «Dear Life», som fikk god omtale av blant andre Pitchfork, Entertainment Weekly og Time.

«Colors» slippes 13. oktober og har blitt beskrevet av Rolling Stone som «a euphoric blast of experimental pop». Albumet er produsert med Greg Kurstin, med unntak av låtene «Wow» og «Fix Me». Førstnevnte er produsert med Cole M.G.N., mens Beck er den eneste produsenten på «Fix Me».

Greg Kurstin har tidligere jobbet med storheter som Sia, Ellie Goulding, The Shins og Adele. Han produserte blant annet megahiten «Hello» for sistnevnte.

«Colors» er Becks første album siden kritikerroste «Morning Phase» fra 2014. Albumet vant både «Album of The Year», «Best Rock Album» og «Best Engineered Album» på Grammy-utdelingen i 2015.

Her er tracklisten til «Colors»:

Colors

7th Heaven

I’m So Free

Dear Life

No Distraction

Dreams

Wow

Up All Night

Square One

Fix Me

BLUE LIPS fra Tove Lo ute i dag17.11.2017 14:35Pressemelding