Ny låt fra Broiler

«Good Idea» feat Bekuh Boom slippes i dag

Foto: Alvin Santos

Hør låta HER:

Hitmaskinen Broiler følger opp singlesuksessen «Do It» med enda en banger, skreddersydd for sommerfesten.

Denne gang har de med seg Bekuh Boom, som gjestet dem på hiten «Money» i 2016 og som har stor suksess som låtskriver for det korianske popfenomenet Blackpink om dagen.

Mikkel Christiansen og Simen Auke aka Broiler slo gjennom som YouTube-fenomen allerede i 2011, og flyttet seg raskt over på topplistene i Spotify, der de har herjet siden. Duoen traff tidsånden perfekt på pulsen, og banet veien for en hel generasjon med norske elektroniske produsenter som har erobret verden de senere årene.

Broiler har siden dag én vært en produktiv og kreativ duo, med stort spenn i sine musikalske prestasjoner. Fra den nevnte «Money» til balladen «Lay It On Me» med hit-dronninga Ina Wroldsen, over til poplåta «Goodbye To Love» med Nico Santos.

Over hundretalls millioner streams, multi-platinum-hits og sagnomsuste konserter både i- og utenfor Norge snakker for seg. Broiler er idag et godt etablert navn og i sommer kan fansen glede seg til både nye låter og konserter.

jeanett@hes.no

Nyhetsbrev fra Universal Music10.5.2019 10:56:24 CESTPressemelding

Brandon Jenner ute med ny låt! “TOUGH LOVE” FROM AVICII’s ALBUM TIM OUT NOW MUSIKKEN FRA ALADDIN – MED ZAYN, WILL SMITH OG DJ KHALED Kevin Boine teamer opp med Martine Lunde på ny single Ny sommerhit fra Freddy Kalas Mowatt er klar med sin første singel «Figaro», med en tilhørende musikkvideo i forrykende Mowatt-stil. Britiske James Bay slapp i dag ER’en “Oh My Messy Mind”, som inneholder den nye singelen “Bad” og “Peer Pressure” med Julia Michaels. Bay fikk sitt store gjennombrudd med albumet “Chaos And The Calm”, som inneholdt hitlåter som “Let it Go” og “Hold Back The River”. Den produktive rapperen Logic slapp I dag albumet “Confessions Of A Dangerous Mind”. Albumet inneholder blant annet “Homicide” ft. Eminem, som for øyeblikket er den 5. mest streamede låten I verden på Spotify. R&B-sangeren Jhene Aiko slapp låta “Triggered (Freestyle)” på onsdag. Tilhørende video ble også sluppet samme dag, se den HER. Elvis Costello & The Imposters slipper digital versjon av deres EP “Purse”. E

Mowatt slipper låten "Figaro"10.5.2019 10:50:51 CESTPressemelding