Ny KAM i Vikeså Glassindustri AS

Vikeså Glassindustri AS har ansatt Gisle Krogedal som ny Key Account Manager. – Jeg er svært fornøyd med å kunne presentere Gisle Krogedal som ny kollega hos Vikeså Glassindustri AS. Gisle har solid og bred erfaring fra glassbransjen, han er en type som står på og vil være tilgjengelig for våre kunder, sier daglig leder Kim Rasmussen.

Gisle Krogedal starter som Key Account Manager i Vikeså Glassindustri AS 21. mars.

Krogedal har tidligere vært med til å bygge opp en bedrift i glassmarkedet og han har erfaring med salg av rekkverk, innglassing og hagestuer mot privatmarkedet.

– Dette er noe vi håper han kan dra med seg videre til Vikeså Glassindustri AS, skriver Rasmussen i en pressemelding til glassportals nyhetsrom.

Vikeså Glassindustri AS er glassleverandør til fasadeentreprenører, dør- og vindusprodusenter og glassmestre. Selskapets fraktruter betjener jevnlig store deler av Sør-Norge.

– Vi har hovedproduksjon i Bjerkreim i Rogaland, men også engroslager og noe produksjon i Bergen. Vikeså Glassindustri har røtter tilbake til 1979 og er med sine 25 dyktige medarbeidere en av de største arbeidsgiverne i Bjerkreim kommune.

– Hos Vikeså Glassindustri AS er vi veldig opptatt av at rett kvalitet blir levert til kundene til rett tid. Vi gjør en stor innsats på å bevise at kvaliteten av norskprodusert isolerglass er i den beste enden av skalaen. Vikeså Glassindustri skal levere den beste pakken av totalkostnad, kvalitet og service til våre kunder, sier Rasmussen.

Krogedal tiltrer stillingen den 21.03.2019.