Multimaskin AS

Ny importør av Goupil elektriske nyttekjøretøyer

Multimaskin AS har overtatt importen av Goupil elektriske nyttekjøretøy.

Goupil G5

Goupil Industrie har siden starten i 1996 spesialisert seg på produksjon av elektriske nyttekjøretøy. I 2011 ble selskapet en del av Polaris Industries ltd. Med over 10.000 produserte kjøretøy, og med mer enn 800 kunder i 25 land, er Goupil en ledende aktør på dette nye markedet.

- Vi ser at markedet for elektriske nyttekjøretøy, konfigurert for dedikerte oppgaver, har et stort marked i Norge, sier Ole Kristian Svads, daglig leder i Multimaskin AS.
- Interessen blant de besøkende på årets Park- og Anleggsmesse på Norges Varemesse var stor, særlig fra kommunal side.

Goupil produserer elektriske nyttekjøretøy for både person- og varetransport. Med modeller som har lasteevne over 1200 kg (G4) og rekkevidde på inntil 170 km per opplading (G5), samt utallige konfigurasjonsmuligheter, vil Goupil kunne tilby skreddersydde løsninger for mange aktører, som for eksempel kommunale etater og varedistribusjon.

BREDT SPEKTER

Goupil G1 er beregnet på bruk på industriområder og andre lukkede områder. G1 kan ha et tonn nyttelast og er kraftig nok til å trekke tre tonn, og kan ta fire personer.

Goupil G4 registreres som ATV og har en rekkevidde på opptil 135 km per ladning. Den kan ha 1200 kg nyttelast, og har en toppfart på 50 km/t. Dens kompakte mål, kun 1,2 m bred, store glassareal og støysvak og utslippsfri kjøring gjør den til et fremtidsrettet nyttekjøretøy og møter nåværende og fremtidige krav til nullutslipps kjøretøy.

Goupil G5 Lithium har utallige konfigurasjonsmuligheter. Med et tonns lasteevne, vil den være velegnet for innhenting av avfall og søppel, rengjøring av gater, sykkelveier og fortau, park- og hage vedlikehold, transportoppgaver osv.  Rekkevidde per ladning er inntil 171 km, og den har en toppfart på 70 km/t.

Goupil GEM er et godt alternativ for transport av mennesker. GEM kan transportere inntil seks mennesker og er et alternativ til en golfbil, liten lastebil eller varebil.

Ole Kristian Svads, daglig leder Multimaskin AS
T: 489 92 660
E: ole.kristian.svads@multimaskin.as

Goupil G5
Goupil G4 - velegnet for distribusjon i by og bynære strøk
GEM kan transportere inntil seks personer

Om Multimaskin AS

Multimaskin AS
Brobekkveien 113
0582 Oslo

Multimaskin A/S er lokalisert i Brobekkveien 113 på Alnabru i Oslo. Selskapet disponerer en tomt på 4,8 mål, og en bygningsmasse på ca. 1500m2 fordelt på verksted, delelager, butikk og kontorlokaler.

Selskapet har medarbeidere på alle fagområder med lang erfaring i selskapet.
Multimaskin A/S har forhandlere som dekker Nord-Norge, Hordaland og Nord- og Sør Trøndelag fylker.

I tillegg til egne ansatte på servicesiden har selskapet serviceavtaler med selvstendige firmaer som dekker Nord- og Sør-Trøndelag, Rogaland, Hordaland og Vest- og Aust-Agder.  Som en del av Eik-kjeden kan også dette samarbeidet benyttes på servicesiden.

Følg saker fra Multimaskin AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Multimaskin AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.