Ny Google AdWords add-on viser hvilke bedrifter som klikker på annonsene dine

Det nye, suksessfulle add-on til Google Analytics, som blir lansert midt i desember, er en ny premiumversjon som er rettet mot alle Google AdWords-annonsører. Google AdWords forventes å omsette for over 80 milliarder dollar i 2016, og er dermed det største online annonsenettverket på internett.

Premiumversjonen blir lansert på TechCrunch Disrupt i London 5. desember 2016, og få dager senere vil alle Google Analytics-brukere i verden få fri adgang til å teste den nye softwaren som er utviklet av Fastbase.

Det forventes at premiumversjonen kommer til å koste 29 USD per måned, og gir ubegrenset adgang til å laste ned opplysninger om de virksomhetene som har kikket på dine Google AdWords.

I tillegg inneholder premiumversjonen informasjon om når og hvor lang tid virksomhetene har brukt på hjemmesidene dine, og dermed også den interessen de har for virksomheten din.

Med den nye Premium add-on til Google Analytics vil over 1,5 millioner AdWords-annonsører få muligheten til å finne ut hvilke virksomheter som klikker på deres annonser, og dermed også muligheten til å optimere kampanjene sine og ikke minst mulighet til å finne nye, potensielle kunder. Alle opplysninger, som adresser, bransjer, telefonnumre, kontaktpersoner og epost, kan lastes direkte ned til Excel eller integreres med eget CRM-system.

Den nye add-on fra Fastbase er allerede nå blitt spådd til å bli et av de beste verktøyene til å få full utnyttelse av Google AdWords-kampanjer. Den nye softwaren kan installeres med et enkelt klikk for alle Google Analytics-brukere her: http://analytics.fastbase.com

Om Saqoia Corp

Saqoia Corp

Følg saker fra Saqoia Corp

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Saqoia Corp på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.