Ny daglig leder hos Bertel O. Steen Ullevål

Torgeir Stadheim skal lede Bertel O. Steen Detaljs forhandler på Ullevål i Oslo videre. Han tiltrer stillingen i løpet av våren.

Torgeir Stadheim blir ny daglig leder hos Bertel O. Steen Detaljs forhandler på Ullevål i Oslo. Forhandleren fører merkene Mercedes-Benz, Peugeot, Kia og smart. Foto: Bertel O. Steen

Bertel O. Steen er et stort konsern der mulighetene er mange og medarbeidere får nye utfordringer i nye roller. Som en følge av at Johnny Danielsen ble merkesjef for Bertel O. Steens nyeste bilmerke Opel, ble stillingen som daglig leder hos forhandleren Bertel O. Steen Ullevål i Oslo ledig. Den stillingen vil Torgeir Stadheim ta over.

Erfaring fra bilbransjen og fra Bertel O. Steen

Torgeir Stadheim (47) har jobbet i A-K maskiner siden 2017, og kommer fra stillingen som servicemarkedsdirektør der. A-K maskiner er en stor aktør innen landbruksmaskiner, og er en del av Bertel O. Steen Kapital.

Før tiden i A-K maskiner, har Stadheim hatt ulike roller i bilbransjen, både som daglig leder hos Røhne Selmer og i Volvo Norge som distriktssjef og servicemarkedsdirektør.

Per-Kristian Jonassen, regionsdirektør i Bertel O. Steen Detalj, er svært tilfreds med å få Torgeir Stadheim med på laget.

– Bertel O. Steen Ullevål er en stor og viktig forhandler i nettverket vårt, med til sammen fire merker, Mercedes-Benz, smart®, Kia og Peugeot. Torgeir har stor tyngde fra bilbransjen, og han er også kjent med Bertel O. Steen gjennom sin jobb i A-K maskiner. Vi mener at Torgeir har alle forutsetninger for å utvikle forhandleren på Ullevål videre, og gleder oss til han starter i rollen, sier Per-Kristian Jonassen.

Per-Kristian Jonassen, regionsdirektør i Bertel O. Steen Detalj AS
922 18 384 / jonassen@bos.no

Thorbjørn Myrhaug, konserndirektør Bertel O. Steen Detalj AS
991 18 124 / thorbjorn.myrhaug@bos.no