Ny controller i Geelmuyden Kiese Gruppen

Kieu Thanh Thi Do (41) returnerer til Geelmuyden Kiese som controller i GK Gruppen etter to og halvt år som CFO i reklamebyrået SMFB.

Do jobbet i Geelmuyden Kiese i perioden 2011-2016. Hun har blant annet arbeidserfaring fra advokatfirma Simonsen Vogt Wiig, ERP-leverandøren Deltek og Velferdsforskningsinstituttet NOVA. Do er utdannet siviløkonom fra Handelshøyskolen i Bodø (nå Nord Universitet).

- GK har alltid vært som en familie for meg, og det er veldig hyggelig å få komme tilbake. Jeg ser frem til å bli en del av gruppeledelsen, og sørge for at den får best mulig ledelsesinformasjon, sier Kieu Thanh Thi Do i en kommentar.

- Kieu kjenner GK kulturen, og vi kjenner henne. Ingen controller i hele Skandinavia ler som Kieu, og ingen er så flink til å holde oss i ørene som henne, sier Hans Geelmuyden.

For mer informasjon
Hans Geelmuyden
mobil 902 03 484
epost hans.geelmuyden@gknordic.com

Kieu Thanh Thi Do
mobil 976 65 001
epost kieu.do@gknordic.com

Geelmuyden Kiese er Skandinavias største kommunikasjonsbyrå med kontorer i Oslo, Bergen, København og Stockholm. Selskapet ble etablert i 1989 av Hans Geelmuyden og Jo Kiese. Det som i sin tid startet som et PR-byrå, er i dag et ekte fullservice byrå som forener samfunnskommunikasjon og markedskommunikasjon. GK har 140 ansatte totalt, og 86 ansatte i Norge, med tjenester innenfor PR, public affairs, finansiell kommunikasjon, merkevareutvikling, reklame, innholdsmarkedsføring, film og digital kommunikasjon.