Ny arbeidsflyt-løsning for grafisk virksomhet

Nå kan du gradvis ta i bruk ny funksjonalitet,- alt etter din bedrifts behov

Bedre arbeidsflyt for trykkerier

Med den modulbaserte løsningen kan du gradvis ta i bruk ny funksjonalitet tilpasset din virksomhets behov. Løsningen AccurioPro Flux inneholder forbedret funksjonalitet for alle ledd i arbeidsflyten. Fra bestilling & ordre, rapportering, print-administrasjon til utskytning og ferdigstilling.

Løsningen er tett integrert med maskinen og er svært godt tilrettelagt for en automatisering av arbeidsflyten.

- Modulbaserte Accurio Pro Flux gjør det mulig å gradvis ta i bruk ny funksjonalitet tilpasset behovet i virksomheten. Det er også lagt mye vekt på å lage et intuitive og enkelt brukergrensesnitt. Dette er arbeidsflytløsningen som våre kunde vil verdsette, sier produktsjef Morten Hegge i Konica Minolta.

Se film her!

Om AccurioPro Flux:
I modulen Flux Essential har nå blant annet funksjonaliteten knyttet til redigering og endring av maler og signaturer blitt enklere og mer fleksibelt. Operatør kan nå raskt implementere en ny mal eller arbeidsflyt og knytte denne opp med en eller flere printerenheter.

Med modulen Flux Ultimate kan du nå sette opp en automatisert fargestyring med for eksempel forhåndskontroll av oppløsningen i alle bilder. Filer kan også automatisk konverteres til en ønsket PDF standard. Ingen unødvendige overraskelser og tid brukt på fargekorrigeringer.

I Flux Ultimate er alle opsjoner tilgjengelig. Her ligger en komplett bestillingsportal hvor grensesnitt og ulike produkter tilpasses ulike brukergrupper.

Bedre arbeidsflyt for trykkerier

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av dokumenthåndteringssystemer og multifunksjonsprintere til bedrifter. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 440 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Vår landsdekkende service strekker seg fra Kristiansand i sør til Svalbard i nord. For å sikre nærhet og problemfri kommunikasjon til kundene våre, har vi hele vårt serviceapparat i egen organisasjon.

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er en del av et verdensomspennende høyteknologisk selskap med 41 000 medarbeidere i over 100 land. Selskapets økonomiske styrke og evne til nytenkning gjør oss i stand til å levere bærekraftige løsninger til et privat og offentlig næringsliv i stadig endring.

Følg saker fra Konica Minolta

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Konica Minolta på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Konica Minolta

AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse4.10.2017 14:38Pressemelding

Konica Minolta AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse (Outstanding Color Mid-Volume Production Device)  Særdeles stabil og god printkvalitet, meget produktiv, solid medie-håndtering opp til 400 g/m², automatisering av fargekorrigering og tosidig pasning, er noe av lovordene fra Keypoint Intelligence. – Dette bekrefter de gode tilbakemeldingene vi har fått fra kunder. Vi forventer oss mye av dette produktet. Her har Konica Minolta utviklet ny, innovativ og brukervennlig teknologi, sier produktsjef Morten Hegge. Mer om prisvinneren her!