Samferdselsdepartementet

Ny anbodskonkurranse om omdeling av laurdagsaviser i distrikta

Del

- Mediebruken er i rask endring. Stadig fleire bruker digitale plattformer for å halde seg oppdaterte på nyhendebiletet, men for mange er papiravisa framleis viktig. Vi sørgjer for at folk over heile landet kan få avisa si på laurdagar, seier samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen.

Samferdselsdepartementet inviterer i dag til anbodskonkurranse om ny kontrakt om laurdagsomdeling av aviser i område utan avisbodnett. Kontrakten skal gjelde for ein periode på 14 månader frå 10. november 2018, og departementet skal ha opsjon på forlenging på ytterlegare 12 månader.

Konkurransen omfattar nær 10 prosent av laurdagsavisene i abonnement
Over 90 prosent av laurdagsvisene i abonnement blir distribuerte av eigne avisbodnett. Dette skjer i hovudsak gjennom selskapet helthjem Mediapost, som dei store mediehusa i Noreg eig. helthjem og andre selskap finn det ikkje lønsamt å omdele aviser i heile landet.

Då Posten slutta å omdele post på laurdagar i 2016, sikra staten at distribusjon av laurdagsaviser i abonnement i område utan eigne avisbodnett skulle halde fram. Etter ein anbodskonkurranse skreiv Samferdselsdepartementet sommaren 2016 under ein kontrakt med Kvikkas AS om distribusjon for perioden 5. november 2016 til 3. november 2018. Dette har sikra at folk i distriktsområde utan eigne avisbodnett har fått papiravisa på laurdagar. 

Aviser og andre instansar har gitt innspel om dekningsområde
Dekningsområdet i den nye konkurransen tek mellom anna utgangspunkt i tilbakemeldingar frå eit dekningsutval som Kvikkas og representantar frå mediehusa Schibsted, Amedia og Polaris har oppretta. Målet har vore å avklare fordelinga i einskilde område der det har vore uklart om Kvikkas eller avisbodnetta har ansvaret for omdeling av laurdagsavisene. Partane meldte 20. oktober 2017 tilbake til Samferdselsdepartementet at dei då ikkje kjente til fleire uavklarte område. 

I tillegg avspeglar dekningsområdet informasjon som Samferdselsdepartementet har fått i den offentlege høyringsrunden om forslag til dekningsområde for den nye kontrakten om omdeling av laurdagsaviser. På bakgrunn av høyringsfråsegnene er det gjort einskilde endringar i dekningsområdet.

Vidare framdrift
Fristen for innlevering av anbod er 4. mai 2018. Samferdselsdepartementet legg opp til å offentleggjere vinnaren av anbodskonkurransen i juli 2018.


For fleire opplysningar – sjå:

Nøkkelord

Kontakter

Om Samferdselsdepartementet

Samferdselsdepartementet
Samferdselsdepartementet
Akersgata 59 (R5)
Oslo

22 24 90 90http://sd.dep.no

Samferdselsdepartementet har det overordnede ansvaret for rammevilkår for post- og televirksomheten, for luftfarts-, veg- og jernbanesektoren, for riksvegferjene, kystforvaltningen og havne- og sjøtransportpolitikken.

Følg saker fra Samferdselsdepartementet

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Samferdselsdepartementet på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Samferdselsdepartementet

Samferdselsdepartementet går for to indre korridorer i videre planlegging av E39 Lyngdal vest - Sandnes3.8.2018 12:03Pressemelding

– En ny E39 med fire felt og 110 km/t vil endre mentalitet og horisonter for innbyggerne i Agder og Rogaland. En kraftig reduksjon i reisetid mellom Stavanger og Kristiansand vil styrke næringslivsklyngene og knytte regionene tettere sammen. Samtidig vil ny vei sørge for tryggere og sikrere reiser, både på de eksisterende veiene og på den nye veien. Samferdselsdepartementet går inn for to varianter av indre korridor i den videre planleggingen av strekningen E39 Lyngdal vest - Sandnes, sier samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen.

Ber Jernbanedirektoratet vurdere forbedringsmuligheter for Kongsvingerbanen17.7.2018 11:08Pressemelding

- Kongsvingerbanen spiller en viktig rolle for mange ulike deler av jernbanen nordøst for Oslo. For titusenvis av reisende er den primært en kjærkommen pendlerstrekning for stor-Oslo. Samtidig er den en viktig kobling for jernbanen mellom Norge og Sverige, hvor vi har sett stor trafikkvekst på persontogene mellom Oslo og Stockholm. Også næringslivet setter pris på strekningen, siden godstogene mellom Sør-Norge og Nord-Norge kjører på denne banen på sin tur via Sverige. Denne mangfoldige suksessen gjør at kapasiteten på jernbanestrekningen er i ferd med å bli sprengt. Derfor starter vi nå arbeidet med å se på løsninger for hvordan Kongsvingerbanen kan utvikles for å løse fremtidens transportbehov enda bedre, sier samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen.

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom