ABChus

Norske ABChus med storsatsing: Åpnet Norges første visningsby

Lørdag 14. september åpnet ferdighusprodusenten ABChus landets første visningsby på Ramstadåsen sør for Gardermoen. Åpningen markerte starten på en stor satsing fra den norske ferdighusprodusenten ABChus.

4 hus og null innbyggere er kanskje litt lite for å oppnå bystatus, men visningsbyen på Ramstadåsen nord for Oslo markerer allikevel en milepæl for norsk ferdighusbransje.  Den norske ferdighusprodusenten ABChus har investert mye i prosjektet som har som mål å gjøre det enklere for norske husbyggere å velge drømmehuset sitt. Med kort vei fra Gardermoen tror selskapet at huskjøpere fra hele landet vil finne veien til visningsbyen.
Vi er stolte av å være først ute med å tilby visning av så mange av våre mest populære hustyper på ett sted. Det gir en helt annen opplevelse å kunne gå rundt i de ulike hustypene, fremfor å bla i kataloger eller se det på nett. Vi tror dette er fremtiden for bransjen, og til stor hjelp for huskjøpere i Norge, sier konsernsjef i ABC-gruppen, Torkel Engeness.

Fire favoritter
Plasseringen av visningsbyen er ikke tilfeldig. Kort kjøreavstand fra Oslo, samt beliggenhet i området med kraftigst befolkningsvekst i landet var avgjørende for hvor den ble lagt. Og husene som danner visningsbyen er kundenes favoritter.
De fire modellene som er valgt til visningsbyen representerer tverrsnittet av norske boligbyggeres ønsker og behov. Her vil de besøkende få se og teste det aller meste av mulige løsninger og stiler, og i ro og mak finne ut hva de selv foretrekker, sier Engeness.

Norsk selskap i vekst
Siden oppstarten i 2000 har ABChus bygget nesten 4000 hus.  Med visningsbyen håper selskapet en enda raskere vekst.
Målet er å bli landets største husleverandør til kunder med egen tomt. Vi har lenge hatt et sterkt konsept, erfaring og fornøyde kunder. Nå har vi i tillegg en visningsby som gjør det mulig for huskjøpere å utforske de mange mulighetene alle dager i uken. Det gir oss en enorm fordel, sier Engeness.

Unikt konsept
Som eneste norske produsent bygger ABChus standardiserte, industrialiserte og modulbaserte hus. Dette sikrer lave kostnader, høy kvalitet og rask produksjonstid.
 For mange oppleves husbygging som komplisert. Vårt konsept gjør prosessen enklere og mer oversiktlig for husbyggerne, og sikrer i tillegg at vi kan levere høy kvalitet til en langt lavere pris enn de fleste konkurrenter. Uten overraskelser og på kortere tid. Visningsbyen er viktig for oss, fordi det bidrar til å gjøre valget enda enklere for husbyggere, sier Engeness.

Les mer om visningsbyen her: https://www.abchus.no/visningsby/

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Per Morten Petersen, salgssjef ABChus AS
Tlf. 906 42 742

Konsernsjef i ABC-gruppen, Torkel Engeness.

Om ABChus

ABChus
Haugenveien 5
1400 Ski

47 47 15 50http://www.abchus.no

ABChus AS er blant Norges ledende boligbyggere, med en omsetning på MNOK 580 (2017) og ca. 200 ansatte.

Kjernevirksomheten er lav trehusbebyggelse av høy kvalitet. Dette oppnås gjennom produksjon av elementer på vår fabrikk og montering av husene på byggeplass. Dette gir kort byggetid og liten risiko for feil og skader. Vi leverer årlig rundt 300 boliger til kunder med egen tomt (EAT) samt rundt 100 enheter i egenregi.

Følg pressemeldinger fra ABChus

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra ABChus på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra ABChus