Norlandia overtar barnehagen Child Planet Atlantis på Fornebu

Eierne av Child Planet Atlantis AS på Fornebu i Bærum kommune har solgt sine aksjer til Norlandia barnehagene AS. Norlandia overtar driften fra 1. september 2017

Barnehage og lekeland

Det er 111 barn ved denne barnehagen. De ansatte er informert om endringene. Tariffavtale og øvrige lønns- og arbeidsvilkår for de ansatte videreføres. Kari Tovar som er gründer og medaksjonær av den kombinerte barnehagen og lekelandet fortsetter sin barnehagevirksomhet på Child Planet på Majorstua. Som en følge av overtagelsen skifter barnehagen navn fra Child Planet Atlantis til Norlandia Sjøflyhavna barnehage.

Divisjonsdirektør Kristin Voldsnes i Norlandia Barnehagene AS uttaler følgende: «Vi ser frem til å bli kjent med barn, foreldre, og ansatte i denne barnehagen. Sammen skal vi skape en storartet barnehage i de flotte omgivelsene ved dette stedet.»

Kontakt:

Kristin Voldsnes, Divisjonsdirektør, Norlandia Barnehagene AS: +47 41 69 27 91
Elisabet Eggan, Regionleder Oslo, Norlandia Barnehagene AS: +47 95 98 65 14

Norlandia eier og drifter 60 barnehager i Norge. Norlandia er norskeid og har eiere med et langsiktig perspektiv.

Barnehage og lekeland

Norlandia Care Group AS driver barnehager, pasienthotell og sykehjem. Vi er til stede i Norge, Sverige, Finland og Nederland. Norlandia er et norskeid selskap med 5500 ansatte. Vi ser på våre ansatte som vår viktigste ressurs og investerer systematisk i de ansattes kompetanse. Vi arbeider for et godt liv hver dag!

Følg saker fra Norlandia

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Norlandia på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Norlandia