Econa

Norgesmestre i økonomi

8.4.2016 16:18 | Econa

Økonomistudentene Magnus Berg, Daniel Håpnes og Helge Jystad Ratvik ved NHH har vunnet NM i økonomi.

Billedtekst: fra v: Daniel Håpnes, Magnus Berg og Helge Jystad Ratvik
Foto: Maha Malik
Billedtekst: fra v: Daniel Håpnes, Magnus Berg og Helge Jystad Ratvik Foto: Maha Malik

Dette var sykt deilig, sier Magnus Berg fra Fredrikstad (23), som er på vinnerlaget «NHHS Consulting». Berg forteller at planen de siste dagene var å gjøre det spesielt bra på den avgjørende caseoppgaven. Det klarte vinnerlaget, som har vært gjennom tre krevende runder, og som stod igjen som vinnerlaget blant 320 konkurrerende lag.

-Jeg var veldig klar på at dette var en unik mulighet for oss som konsulentspirer å synliggjøre oss med hva vi kan, sier Daniel Håpnes fra Namsos. De har jobbet hardt frem til superfinalen, som ble avholdt på NHH 7 april. Nå har gutta fått valuta for innsatsen.

NM i økonomi arrangeres på tredje året av Econa, masterutdannede økonomers arbeidstakerorganisasjon.

Gry Ljøterud, Kommunikasjonsansvarlig. gry@econa.no, tlf. 90588817

Billedtekst: fra v: Daniel Håpnes, Magnus Berg og Helge Jystad Ratvik
Foto: Maha Malik

Om Econa

Econa
Rosenkrantz' gt 22

22 82 80 00http://www.econa.no

Econa er interesse- og arbeidstakerorganisasjonen for siviløkonomer og masterutdannede innen økonomisk-administrative fag.

Følg saker fra Econa

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Econa på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Econa