Norgesmesterskap ITF Taekwon-Do

Det skal kåres Norgesmestre og Kongepokalvinnere når NM i ITF Taekwon-Do arrangeres i Oslo denne helgen.

Ekeberghallen i Oslo blir full av hvitkledde når Norgesmesterskap og Landsmesterskap i ITF Taekwon-Do arrangeres 3.-4.november.

Christiania Taekwon-Do klubb arrangerer mesterskapet hvor over 500 utøvere skal kjempe om edelt metall og Norgesmestertitler. Det konkurreres i syv ulike grener innen kampsporten. Det deles også ut Kongepokaler til en senior kvinne og en senior mann.

ITF Taekwon-Do er den størst utbredte kampsporten i Norge, og NM er årets største arrangement. Forrige gang NM ble arrangert i hovedstaden var i 2007.

Amedia sender på lørdag live fra ITF Taekwon-Do NM i Ekeberghallen.
Livestreaming sendes lørdag fra kl. 08:30-15:00 på fire av åtte matter.

Livestreaming: https://pluss.nettavisen.no/vis/norgessporten/#/