Norges fire neste privatlandskamper i fotball sendes på TV 2

TV 2 skal vise de fire privatlandskampene i fotball mot Australia, Albania, Island og Panama.

Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix

Kampene spilles slik:

23. mars: Norge – Australia

26. mars: Albania – Norge

2. juni: Island – Norge

6. juni: Norge – Panama

Australia, Island og Panama er kvalifisert til VM i Russland senere i sommer.

- Vi er svært glad for at landslaget nå er tilbake på TV 2. 2018 er tidenes fotballår for TV 2 med VM, Nations League, Europaligaen, Premier League og Champions League på våre kanaler. Da passer det perfekt å ha alle Norges kamper også, sier sportsredaktør Vegard Jansen hagen i TV 2.

Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Sportsredaktør Vegard Jansen Hagen i TV 2. Foto: Alex Iversen, TV 2.

Mørkets helter på Svalbard i ny dokumentarserie på TV 2 Zebra7.2.2018 10:00Pressemelding

"Kompani Spitsbergen" gir oss et unikt innblikk i det spesielle miljøet og samholdet på en av Norges tøffeste arbeidsplasser. I en ti episoders dokumentarserie får vi følge de siste gruvearbeiderne i Gruve 7 på Svalbard, den eneste norske kullgruven som fortsatt er i drift. I serien kommer vi tett på hverdagen til gruvearbeiderne, både på jobb og privat. Serien har premiere 27. februar på TV 2 Zebra.