Norges fire neste privatlandskamper i fotball sendes på TV 2

TV 2 skal vise de fire privatlandskampene i fotball mot Australia, Albania, Island og Panama.

Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix

Kampene spilles slik:

23. mars: Norge – Australia

26. mars: Albania – Norge

2. juni: Island – Norge

6. juni: Norge – Panama

Australia, Island og Panama er kvalifisert til VM i Russland senere i sommer.

- Vi er svært glad for at landslaget nå er tilbake på TV 2. 2018 er tidenes fotballår for TV 2 med VM, Nations League, Europaligaen, Premier League og Champions League på våre kanaler. Da passer det perfekt å ha alle Norges kamper også, sier sportsredaktør Vegard Jansen hagen i TV 2.

Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Sportsredaktør Vegard Jansen Hagen i TV 2. Foto: Alex Iversen, TV 2.