​Norges campingfavoritt - 77 campingplasser er allerede nominert

(Oslo 27.juni 2016) En snau uke etter at kåringen av Norges campingfavoritt startet, har det norske folk allerede nominert 77 campingplasser. Fjorårets vinner, Dønfoss Camping i Skjåk, har så langt sanket flest stemmer. Men nominering og avstemming skjer helt frem til 12.august, så her kan mye endre seg.

På den foreløpig Topp 10-listen er hele Norge representert – fra Brusand i sør til Lofoten i nord, fra Sogndal i vest til Larkollen i øst.

–Det er mange grunner til at man legger elsk på en campingplass. Kanskje er det beliggenheten, de hyggelige folkene i nabovogna, pølsene i kioskene eller den fine sandstranda. Vi vil gjerne høre om det og oppfordrer folk til å fortsette å stemme på sine favoritter, sier Erik Nergaard, markedssjef i Gule Sider.

Kåringen «Min campingfavoritt» arrangeres av Gule Sider for andre året på rad. I fjor var det altså Dønfoss Camping som stakk av med seieren. Da ble det avgitt 24 000 stemmer og over 500 norske campingplasser knivet om tittelen. Så langt i år har 77 campingplasser blitt nominert.

Foreløpig topp 10-liste

Dønfoss Camping (Skjåk)

Torpevannet Feriepark (Helgeroa)

Bungalåven AS (Børselv)

Djuvik Camping (Vangsnes)

Kjørnes Camping (Sogn og Fjordane)

Stretere Camping (Stavern)

Tingsaker familiecamping (Lillesand)

Skagen Camping (Lofoten)

Sande Camping (Sande)

Olderelv Camping (Storfjord)

Slik stemmer du frem din campingfavoritt:

Gå inn på www.mincampingfavoritt.no eller Gule Sider på Facebook (www.facebook.com/gulesider) og stem på din campingfavoritt.

Du kan stemme fra og med 20. juni og helt frem til 12. august. Campingplassen med fleste stemmer vinner og blir kåret til hele Norges campingfavoritt 2016.

Del gjerne dine beste campingminner med oss på Instagram under #mincampingfavoritt.

Erik Neergaard, Marketing Manager Eniro Norge

Mobil 481 09 920/ e-post erik.neergaard@eniro.no