Norge møter Spania i åttendelsfinalen på mandag

Åttendelsfinalen mellom Norge og Spania spiller på mandag kl. 20.30. Det betyr at sesongavslutningen av «Jakten på kjærligheten» vil bli sendt kl. 19.00.

Norge møter Spania i åttendelsfinalen under VM i Tyskland. Her er Stine Bredal Oftedal fra da Norge slo Spania 27-24 under OL i Rio. Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix

- Nå starter alvoret og vi gleder oss til å vise Norge mot Spania på mandag kveld. Vi starter sendingen kl. 20.00 med kampstart kl. 20.30. Det betyr at sesongavslutningen av «Jakten på kjærligheten» bli sendt kl. 19.00 mens «Farmen kjendis – presentasjon» vil bli sendt først mandag 18. desember, sier Jan-Petter Dahl som er PR- og mediesjef i TV 2.

Mandagens sendeskjema vil dermed se slik ut på TV 2 og TV 2 Sumo:

18.30: Nyheter, været og sportsnyhetene

19.00: Jakten på kjærligheten – sesongavslutning

20.00: Åttendelsfinale håndball-VM: Norge-Spania

22.00: Nyheter, været og sportsnyhetene

22.30: a-ha Unplugged – på innsiden

«Farmen kjendis – presentasjon» som skulle blitt sendt denne dagen, vil bli skjøvet til mandag 18. desember.