NordicBet setter odds på alle landets fotballdivisjoner

6.3.2017 12:10 | NordicBet

NordicBet, som er kåret til Norges beste bookmaker av TIPS, setter odds på alle landets fotballdivisjoner.

– Vi ble kåret til Norges beste spilleselskap for å ha slike odds, og folk i 5, 6, 7. og 8. divisjon fortjener også å få litt fokus. Jeg har selv spilt i alle divisjoner fra 3. divisjon og lavere og husker hvor spennende det er når noen tipper hvor laget ditt ender på tabellen, sier PR-manager Mikael Mellqvist fra spilleselskapet NordicBet.

Vinneroddsene som ble lagt ut mandag formiddag omfatter over 100 norske ligaer, blant annet alle seniorligaer for både kvinner og menn.

– Det er en massiv jobb og det har tatt lang tid og masse research. Det er også vanskelig å tippe hva enkeltes 3. og 4. lag vil stille med for mannskap i noen divisjoner, men dette er jo likt for oss og kundene. Norske oddsspillere elsker lokale odds, så vi kommer til å ha enda større fokus på lavere divisjoner i fremtiden, sier Mikael Mellqvist.

Og klikker man seg inn på de ulike fylkene så finner man for eksempel at Flint 3 og Flint 4 er delte seriefavoritter i 8. divisjon for Vestfold.

Betydelig lengre nord i landet så er Grand Bodø 2 og Vega seriefavoritter i hver sin 6. divisjon i fylket Nordland, mens Julebygda Djerv 1919s 2. lag er blant seriefavorittene i de ulike 7. divisjonsavdelingene på Rogaland.

Alle norske fotballodds finner du på NordicBets hjemmeside.

For mer informasjon rundt akkurat deres lokale lag, vennligst kontakt:
PR-manager Mikael Mellqvist på mikael.mellqvist@betssongroup.com eller 99486821