NordicBet kåret til Norges beste bookmaker

Spilleselskapet NordicBet er kåret til verdens beste bookmaker for nordmenn av tippemagasinet TIPS i en stor test.

– Det er helt fantastisk. Vi er særdeles fornøyde med at vi gikk helt til topps, i en så grundig og prestisjetung test. Det er som å vinne VM for bookmakere, jubler den norske markedssjefen Daniel Vassbund fra NordicBet.

Som navnet tilsier så har NordicBet stort fokus på de nordiske landene og Norge.

– Vi synes selv vi har levert et fantastisk 2016 og har innført oddsnyheter som odds på alle fotballserier og alle håndballserier i Norge. Det har vært en enormt god tilbakemelding på dette, og vi har som mål å komme med enda flere og enda bedre oddsprodukter i 2017, sier Vassbund og legger til, – Denne seieren blir ingen hvilepute. Vårt team jobber kontinuerlig med å forbedre produktet, slik at våre spillere skal få en enda bedre kundeopplevelse i tiden som kommer.

I 2016 så har altså kundene hos NordicBet kunnet sette penger på hvem som vinner serien i 9. divisjon for kvinner i håndball eller 9. divisjon for menn i fotball. Det er over 400 serier og over 4000 lag kun for nordmenn.

I spilltesten så er det åtte kategorier som har dannet grunnlag for kåringen:

Brukervennlighet nettside
Registreringsprosessen
Innskudd/uttak
Spillutvalg*
Tilbakebetalingsprosent*
Spillprosessen
Support
Ansvarlig spill

Kategoriene med * teller dobbelt, så maks poengsum man kunne få var 100 poeng.
NordicBets seier var ganske klar i testen som hadde følgende toppkvartett:
1: Nordicbet       85 poeng

2: Betsafe            82 poeng

3: Coolbet           82 poeng

4: Betsson           81 poeng

Les mer her: http://tipsfotball.com/hjem/bookietesten-2016-1-plass-best-i-test/

For mer info, vennligst kontakt:
Markedssjef Daniel Vassbund
daniel.vassbund@betssongroup.com

Om NordicBet

NordicBet

NordicBet er en ledende aktør innen spill og underholdning, og har som mål å tilby et konkurransedyktig produktutvalg som tiltrekker kunder fra hele verden. Hovedfokuset er på europeisk idrett, inkludert et stort utvalg av lokale sportsgrener i hvert land.

Følg saker fra NordicBet

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra NordicBet på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra NordicBet